![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat de vorige persoon die deze zaak hier aankaartte, per ongeluk een foutje maakte bij de regels van nieuwsberichten, ga ik het hier even bij een link houden:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=5H1T9KBI Het komt er dus op neer dat men in dit land zomaar verkacht kan worden en dat niemand zal ingrijpen, zeker als je geen hoofddoek draagt. Dit is ver gekomen. En nu mogen de poco's hier weer kinderachtig gaan bleiten, op driehoekjes klikken en het als een fait divers beschouwen. Het zal me worst wezen. Het feit dat ze met hun harteloos, kinderachtig gedrag blijkbaar hun triomfen nog halen, zegt genoeg over hoe deze maatschappij aan het afdwalen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() De link werkt niet.
![]()
![]() |
#3 |
|
![]() Daarstraks werkte hij nog wel. Ik zal nog eens kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juni 2008 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() link werkt weer.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 juni 2008 om 20:25. Reden: smiley verwijderd wegens toch wel ongepast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
![]() Ik heb het bewuste artikel dus gelezen en trek er toch wel andere conclusies uit dan jij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nog meer onzin in de uitverkoop?
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Oké, er bestaat dan geen criminatiteit meer, als we het zo gaan bekijken en ook geen solidariteit meer. We komen dus niet meer in actie als er iemand verkracht wordt. Dat is dus geen misdaad meer, maar een fait divers. We zullen dus ook geen gewapende overvallers moeten opsporen, want dat is ook een fait divers. Als we allemaal zo gaan reageren ... Ik kan aannemen dat iemand anarchistisch aangelegd is, maar als we dus elkaar mogen gaan pijn doen en traumatiseren, omdat alles maar een fait divers wordt. Goed, ik zal even onaangekondigt een villa binnengaan en er wat spullen meenemen. Inbraak is toch geen misdrijf? Dan pleeg ik toch maar een fait divers? Als er een oud vrouwtje overvallen wordt, moeten we maar de andere kant opkijken, want het is maar een fait divers. Weg sociale controle, welcome to the jungle. Mag ik even voor mijn plezier even je tanden sorteren, je een mes in je lijf stoppen en je portefeuille meenemen? Dan doe ik toch niets verkeerd? Dat is toch een fait divers? Of als jouw dochter/zus/vrouw of wie dan ook verkracht wordt, zeg je haar dan ook dat ze maar even een fait diverstje is tegengekomen? We zullen de zaak maar een andere naam geven? Dan is het probleem opgelost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van de zoveelste in een reeks van verkrachtingen, aanrandingen en soortgelijke delicten begaan door een bepaald soort moeltiekoeltoerele verrijkers? Het simpele feit dat "twee jonge kerels haar op dreigende toon vroegen waarom ze geen hoofddoek droeg zoals het hoorde" spreekt boekdelen, en toont aan dat het geen 'gewone' verkrachting was (verkrachtingen zijn nooit gewoon natuurlijk, en mogen dat ook nooit worden), maar dat dit een religieus geïnspireerde verkrachting was. Dát als een fait divers afdoen is je kop in het zand steken voor een uiterst kwalijke ontwikkeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het is nu eenmaal de waarheid en de harde realiteit. De zwarten van nu met name de linksen proberen met alle middelen dit uit de media te verwijderen of het af te doen als iets toevallig. maar dat is het niet. Hedendage worden onze autochtone(12-16) meisjes ontmaagd op openbare wc's en moeten seks hebben met hele groepen rondhangjongeren anders horen ze er niet bij. Ik noem dit ook verkrachting. het is en blijft een kind iemand van 12-15. Ook al dacht mohammed er anders over. Stukske oorlogszuchtige pedo
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 21 juni 2008 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Moest er nu toevallig een moslima MET hoofddoek verkracht worden door een autochtoon, die zich niet meer in kon houden, is dat dan ook nog een fait divers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja laten onze jongens de hoofddoeken verkrachten. Eens kijken hoe snel die gasten als racisten worden uitgescholden door de linkse verraders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee, dan is het een daad van extreem religieus geinspireerd racisme, worden de daders standrechterlijk geexecuteerd en biedt belgie zijn excuses aan bij de hele wereld, waarna we nog een offer doen van tien miljoen per land dat beweerd 'zeer beledigd' te zijn.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie, met verstand in zijn kop, zou bv een duitser van 20 aansprakelijk stellen voor de misdaden van het nazi-regime? Of een rus van 20 voor het stalinisme? Ik begrijp de maatschappij niet meer... Zo zelfdestructief is ze bij mijn weten nooit geweest. Of hebben de amerikanen hun 'thought-control'-project uit de jaren 70 kunnen verwezenlijken? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat je als , bijvoorbeeld ambtenaartje X, met het figuur van een anorexische borstel en spaghetti armpjes daar voorbij komt, zou je dan iets doen tegen 2 jongemannen die "multicultureel beschermd zijn"?
Of hoe gaat de reactie zijn van de politie indien "je" ze belt. "Er word hier een vrouw verkracht tegen de mister cash automaat in't zuidstation" "Ok, we sturen een patrouille" 3 kwartier later komen er 2 agenten voorbij gewandeld. Het slachtoffer is dan al lang zelf naar een hospitaal gekropen, en dan krijg jij nog naar je kop omdat je een valse melding hebt gemaakt. Of stel dat een stevige kerel die 2 verkrachters een goed pak slaag geeft. Wie gaat er het meeste gezeik mee krijgen? Het is een feit. De meeste "wetsvrezende" burgers durven niks te doen. Het is hun zaak niet. En wetende dat misdadigers in België beter beschermd en verzorgt worden dan de slachtoffers, en al helemaal beter dan "redders in nood", dan is de rekening snel gemaakt.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In een andere draad spelen ze wel de verontwaardigde calimero's over de te kleine straf voor revisionist S. Verbeke. We zullen revisionisme voortaan ook maar een faits divers noemen, het is tenslotte maar een opinieconflict waar niemand last van heeft (je hoeft er niet naar te luisten of je hoeft het niet te lezen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Verborgen wapendracht toestaan voor eerbare burgers (geen misdrijven op hun strafblad). Shoffies zouden 2 keer nadenken voor ze met hun hoofddoekengelul en hun mesje afkomen.
Was ik de vader van dat meisje, ik ging zelf rondhangen in het station. Dat crapuul komt er zeker nog terug vermits ze zich toch onaantastbaar voelen. Verder loopt het de spuigaten uit met alles wat getrivialiseerd wordt tot "kleine criminaliteit". We moeten de oogkleppen laten vallen, en deze probleemallahtonen hard aanpakken. Bij het plegen van deze feiten niet alleen de overtreder, maar gans zijn familie het land uitzetten. Ofwel voeg je je naar onze wetten, ofwel trapt ge het af. Als ouder houdt ge uwe kleine onder controle, ofwel trapt ge het samen met hem maar af. Ik denk dat Fatima en Mohammed op de manier een beetje meer toezicht op hun nest zouden houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ze voelen zich niet ontastbaar , ze zijn het ook ... Wat voor straffen krijgen ze voor hun criminele daden ??? Het beetje dat de rechter hen geeft van straf is voor hen een lachertje ... Als ze dan al moeten voorkomen ![]() Citaat:
![]()
![]() |