![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de liefhebbers die HET event van het jaar gemist hebben vorige zaterdag :
voor mij hun beste : http://www.youtube.com/watch?v=RtERS...eature=related en nog enkele : http://www.youtube.com/watch?v=hEyRPBXEvOU http://www.youtube.com/watch?v=YbdHE...eature=related En voor even was ik weer 15..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens de Media was het thans gene vette. Het schijnt zelfs dat ze enkel nog op het podium 'punk' zijn. Daarnaast zou hun nekske nogal wat gezwollen zijn....
Straks : the australian pink Floyd Show!! reeds gezien op werchter 2007 (waar ik Metallica heb voor laten schieten!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja de media....die hebben het altijd al "gene vetten" gevonden en het zal inderdaad wel nog meer dan vroeger een act zijn maar dat neemt niets af van het gevoel dat de meesten die voor hen kwamen hebben gekregen. Zijn nekske? is eerder een "kust allemaal mijn kl..n" zeker? Ze hadden er presies toch veel zin in, een aantal keer terug opgekomen en van gebrek aan nummer uiteindelijk moeten stoppen ...je kan geen twee keer 't zelfde spelen hé..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Komaan zeg, diezelfde avond waren er de Buzzcocks en de New York Dolls (en The Kids ook nog), dan gaan we toch niet over de Sex Pistols beginnen zeker! En vandaag: Status Quo (:smiley met gitaarmanneken) (edit) Had Johhny Rotten zich als boom verkleed of zo? ![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 4 augustus 2008 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Buzzcocks vielen wat tegen, en N Y D waren best te pruimen, maar 'k geef toe dat ik voor de Pistols niet objectief kan denken ![]() Man man man, 'k stond op mijn benen te trillen in 't begin, beter dan klaarkomen en het duurde ook langer ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 4 augustus 2008 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() It's a swindle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() De meeste mensen geloven dat niet. De meeste mensen hebben geen idee dat er dingen zijn die beter zijn dan sex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Bier, seks en rock en roll. Meer moet dat niet zijn. Alleen over de volgorde ben ik nog niet helemaal zeker.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 4 augustus 2008 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Boe, punk! Awoe!!
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Excellent.
Ik vind de combo Buzzcocks en Sex Pistols wel geslaagd. Had er graag bijgeweest. ![]() Hoewel het eigenlijk nergens op slaat sinds Public Image Limited. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kent er de punkgroep Angst ?
Op de VPRO draaide ze wel eens het nummer "Neil Armstrong". Duizen keer beter dan die kinderachtige Pistols.
![]() |
#15 |
|
![]() Lantjes! I be-night you!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ze zijn gewoon sjeloers, <lantjes. (Ik ook trouwens).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Even eerlijk nu: Never Mind the Bollocks... IS een steengoede plaat die mooi aansluit bij de glamrock van toen (NY Dolls
![]() Ik denk niet dat ik eind jaren '70 punk zou geweest zijn, eerder Van Halen of zo. Al liep ik als 5-jarige naar het schijnt wel hard te shaken op Ca Plane Pour Moi ![]()
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |