![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() test
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik googlede Willy Claes en islam en vond bovenstaande citaat:
Willy Claes ![]() Ik zou graag het stuk zien waaruit het citaat komt of de discussie over dit onderwerp lezen, maar ben ik nu de eerste die hierop reageert en is er niks anders om over te dicussi"eren dan deze ene zin. Begrijp ik niet hoe dit forum werkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Grappig: de hoofdletter D uit bovenstaand citaat is, samen met de dubbele punt, een smiley geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Nu ja, als er hier wat te doen is kom ik hier wel weer eens terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De quote die u daar aanhaalt is inderdaad van Willy Claes maar ze is niet volledig. Volledig luidt ze alsvolgd: Citaat:
HAMC. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() @HAMC
Je hebt gelijk met die spatie: had ik zelf moeten bedenken. En heel grappig je aanpassing van het Willy Claes citaat. In ieder geval is het duidelijk dat je volgens de policor aan de goede kant staat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik geloof dat je maar al te goed weet hoe dit forum werkt aangezien je eerste post al meteen een opgestarte topic was.
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Claes en Islam? Claes speelt eerder met Crucke -vooral ni bukke-.
Met name Dewinter zou een zelfverklaarde Islamofoob zijn, en geen xenofoob. Xenofoob betekent een overdreven en ongegronde vrees voor vreemdelingen. Waarom dus niet bijvoorbeeld 'Dewinter' en 'jazzliefhebber' gegoogled?: U is geen jazzliefhebber? Dewinter: Ge zijt zot zeker? Jazz is bij mijn weten nog altijd negermuziek. LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
Zo kwam ik od deze site terecht omdat ik ge"interesseerd was in Willy Claes, vooral omdat hij in 1995 ontslagen was omdat hij de islam als gevaar had gekenschetst. Maar in plaats van dat ik hier info vindt kwam ik in een discussie terecht die ik zelf nog op moest starten! Toch was het de eerste google link: zie hierboven. Als ik dan eens kijk wat er op de andere links staat kom ik bv bij Maroc.nl uit: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=174758 Maar hier vindt ik een stuk van het Vlaams Belang! Ondertussen lees ik hierboven dat ik me op glad ijs heb begeven ivm de moderators! Misschien moet ik maar terug naar GeenStijl: daar wordt je niet gauw afgegooid. Alleen hebben ze daar geen topic over Willy Claes. Wie heeft die eerste zin er eigenlijk op gezet; de zin boven mijn "test". Wie had besloten over deze uitspraak een topic te starten en waarom staat hij bovenaan bij google als er nog helemaal geen info op staat. Vragen vragen vragen zoals ze bij GS zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() @HAMC
DeWinter is niet alleen tegen de islam maar ook tegen negers? Ik ben alleen anti de RADICALE islam geworden na de moord op Theo van Gogh. Om de 1 of andere gekke reden vond ik het niet terecht dat hij vermoord was, wat hij dan ook gezegd had. Vreemd toch. Hoe kom ik op zulke gemene, racistische gedachten. Foei! Mezelf maar eens onder een koude douche zetten. Overigens nog bedankt voor je antwoorden, hoogedelgeleerde Permanente vertegenwoordiger van de VN. (Zo hoog kom ik nooit: ik blijf wel vreemdeling) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Hmmmmmmmm..................... *wie zou het........*
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Misschien moet je het hem eens vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() absoluut
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 1 september 2008 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Straks gade nog beweren dat em arme AIDS weesjes in Afrika helpt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 september 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() U bent diegene die beweringen doet over De Winter, niet ik.
|
![]() |
![]() |