Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2008, 13:38   #1
abou Anis
Minister-President

Standaard Felicitaties

Ik zou de moderatie willen feliciteren met het resultaat van jarenlang door de vingers zien.

Leve de 'freedom of speech' en het niveau dat ermee gepaard gaat...

Hier een staal: http://forum.politics.be/showthread.php?t=113340
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 14:28   #2
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Dus de zelfmoord van die asielzoeker is eigenlijk mee de schuld van dit forum?

Jezus man...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 14:34   #3
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dus de zelfmoord van die asielzoeker is eigenlijk mee de schuld van dit forum?

Jezus man...
Bedankt om nog een extra voorbeeldje te geven.
Oud 13 oktober 2008, 14:41   #4
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik zou de moderatie willen feliciteren met het resultaat van jarenlang door de vingers zien.

Ik hoop dat u niet zo één van die 'hoer' roepers bent als ze een ongesluierde blanke dame tegen komen ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 14:42   #5
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Bedankt om nog een extra voorbeeldje te geven.
Ik denk dat p.be een van de weinige fora is waar zaken reglementair verlopen. Neem gerust eens een kijkje op stormfront.org, daar past je bericht beter.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 18:17   #6
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik denk dat p.be een van de weinige fora is waar zaken reglementair verlopen. Neem gerust eens een kijkje op stormfront.org, daar past je bericht beter.
Het is best mogelijk dat andere forums nog erger zijn.
Dit doet niets af van het feit dat het niveau hier soms beschamend is. (hierbij druk ik me nog zeer zacht uit)
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 20:22   #7
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Het valt niet te verbieden, maar ik begrijp de frustratie van abou Anis wel.

Eén voorbeeldje uit de gelinkte thread:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
We gaan kerkhoven tekort komen... HOPELIJK
Wat valt op zoiets nog te zeggen, behalve de negeerlijst activeren of meer beschaafde oorden opzoeken?

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 oktober 2008 om 20:22.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 20:34   #8
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:

Gij zijt hier niet op kifkif, A.

Hetgeen ge blijkbaar goed beseft, want op kifkif zoudt gij de eerste geweest zijn om sneren naar de moderatie met strafpunten te belonen.

Trouwens, ik zou maar niet uit de hoogte doen over de moderatie hier.

GIJ hebt het kifkif forum onder uw wacht laten vollopen met anti-westerse, anti-katholieke, en anti-semitische smeerlapperij dat het niet mooi meer was, ZO erg dat ge het hele zootje hebt moeten wegsmijten omdat de schellen zelfs van de ogen van uw naieve subsidieerders vielen.

Goed gedaan, A.

Ga nu een paar internationales zingen en Uzelve bevredigen met een Che poster.

Laatst gewijzigd door Depth of Field : 13 oktober 2008 om 20:36.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 20:37   #9
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Wat valt op zoiets nog te zeggen, behalve de negeerlijst activeren of meer beschaafde oorden opzoeken?
Er zijn meerdere van dat type threads waarin het zo eraan toegaat. Het CGKR blijkt dan toch niet zo'n sterk controlerend orgaan te zijn.
Ik mijd tegenwoordig topics waarin er een risico bestaat dat ze hierop uitdraaien, want ik word niet goed als ik dat soort - hoe noem je zoiets??- lees.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 20:38   #10
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Idd, ik was niet van plan die draad aan te klikken, maar omwille van de reactie van Anis deed ik het toch maar. Het niveau en het gebrek aan menselijkheid is bij momenten echt om bij te huilen, men hoeft zelfs niet ver naar beneden te scrollen om degoutante beweringen te lezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht Bekijk bericht
Who cares?
illegaal=oprotten,de manier waarop kan me niet schelen.
Alweer een fortuinzoeker minder...opgeruimd staat netjes.
Ja Stormfront is allicht nog erger, maar als je er al Stormfront moet gaan bijsleuren om toch nog een beetje beschaafd over te komen is het dieptepunt nu al bereikt, helaas. Het enige wat je dan nog kunt doen is hopen dat dergelijke fora niet representatief zijn voor de rest van de maatschappij.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 20:40   #11
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik hoop dat u niet zo één van die 'hoer' roepers bent als ze een ongesluierde blanke dame tegen komen ?
Die hebben we hier ook:
http://forum.politics.be/showpost.ph...23&postcount=1
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 22:00   #12
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Nu, eigenlijk is die Palin wel een goede zaak, deze karikatuur zet het Amerikaanse systeem eens goed te kakken.

Nu de kans dat dat mens vice-president wordt is wel klein. Mccain moet het hebben van zijn gespeelde serieux en ervaring, wel dat kan hij met die feministische prostituee wel vergeten.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 07:21   #13
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik ga al lang niet meer in dat soort draden lezen.
Oud 14 oktober 2008, 08:20   #14
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Gij zijt hier niet op kifkif, A.

Hetgeen ge blijkbaar goed beseft, want op kifkif zoudt gij de eerste geweest zijn om sneren naar de moderatie met strafpunten te belonen.

Trouwens, ik zou maar niet uit de hoogte doen over de moderatie hier.

GIJ hebt het kifkif forum onder uw wacht laten vollopen met anti-westerse, anti-katholieke, en anti-semitische smeerlapperij dat het niet mooi meer was, ZO erg dat ge het hele zootje hebt moeten wegsmijten omdat de schellen zelfs van de ogen van uw naieve subsidieerders vielen.

Goed gedaan, A.

Ga nu een paar internationales zingen en Uzelve bevredigen met een Che poster.
Net zoals hier hadden we op het Kif Kif forum een subforum voor opmerkingen aan de moderatie. Net zoals hier was het de bedoeling dat enkel in dat subforum opmerkingen aan de moderatie geplaatst zouden worden. Net zoals hier ging het er daar niet altijd even fijnzinnig aan toe. Dit zou als een fijnzinnige opmerking gegolden hebben op het Kif Kif forum.
Ik denk trouwens dat net zoals op het Kif Kif forum de moderatie het hier ook niet zou pikken als een klein groepje mensen in elk ander subforum om de haverklap met hen in de clinch zou willen gaan en op die manier de ene na de andere discussie verkloten voor de andere gebruikers.

Maar soit, ik ben al lang over het Kif Kif forum heen, blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. (Wist u trouwens dat ze er een nieuw aankondigen op hun vernieuwde website).

Voor de rest valt het me hoe langer hoe meer op dat de moderatie hier krek dezelfde kritieken krijgt als op het Kif Kif forum en heb ik al een paar keer gezegd dat ik vond dat ze goed bezig waren. Wat ook gemeend was. Maar als ik kritiek heb zeg ik het ook. En daarbij kan ik me er echt niks van aantrekken dat er hier een gefrustreerde pipo geregistreerd is met zijn zoveelste dubbelnick die het nog steeds niet kan verkroppen dat op een ander forum niet zo makkelijk wegkwam met zijn gezwets.

Ik zou hierbij nog een warme oproep willen plaatsen voor al de andere nostalgici: u kunt me altijd een PB sturen om herinneringen aan het Kif Kif forum op te halen

Ik stel trouwens vast dat u blijkbaar een probleem heeft met de vrijheid van meningsuiting...
Oud 14 oktober 2008, 08:22   #15
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik hoop niet dat u een van die vleesklakken bent die mensen op straat in elkaar stampen omdat hun uiterlijk iets te onconformistisch of hun huid iets te donker is...
Oud 14 oktober 2008, 08:26   #16
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

aah, het kifkif-forum, ik mis het toch....
Oud 14 oktober 2008, 08:28   #17
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
aah, het kifkif-forum, ik mis het toch....
Jij niet alleen blijkbaar
Oud 14 oktober 2008, 08:29   #18
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

kijk, als één of andere extremist een tragische zaak als een zelfmoord, uit zijn verband rukt en dat tragische menselijke gebeuren politiek misbruikt om een extremistische eis te doen (openingspost) ... dan is dat een walgelijke vertoning van lijkenpikkerij en ... kan je daar andere walgelijke extremistische reacties op terug verwachten

bij zoiets past terughoudendheid, en die is in die openingspost ook ver te zoeken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 08:43   #19
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kijk, als één of andere extremist een tragische zaak als een zelfmoord, uit zijn verband rukt en dat tragische menselijke gebeuren politiek misbruikt om een extremistische eis te doen (openingspost) ... dan is dat een walgelijke vertoning van lijkenpikkerij en ... kan je daar andere walgelijke extremistische reacties op terug verwachten

bij zoiets past terughoudendheid, en die is in die openingspost ook ver te zoeken.
Die openingspost komt van een beroepstrol die dit forum misbruikt om zowel links als rechts te provoceren.

Wat hemeltergend is, zijn de degoutante reacties die erop volgen van figuren die hun xenofobische degoutante aard ten toon spreiden, mensen die zo lelijk zijn van binnen dat ze hun achterlijk fascistoid gelul met iedereen wensen te delen. Straks steken ze nog vuurwerk af want er is een asielzoeker gestorven. Hoera! Wat een toffe mensen. Enfin, "mensen".

Dat komt u natuurlijk niet goed uit, want veel van die hartenloze creaturen zijn geheel toevallig aanhanger van uw lievelingspartij. Misschien tijd dat uw frank valt

Laatst gewijzigd door moser : 14 oktober 2008 om 08:43.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 08:52   #20
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Die openingspost komt van een beroepstrol die dit forum misbruikt om zowel links als rechts te provoceren.

Wat hemeltergend is, zijn de degoutante reacties die erop volgen van figuren die hun xenofobische degoutante aard ten toon spreiden, mensen die zo lelijk zijn van binnen dat ze hun achterlijk fascistoid gelul met iedereen wensen te delen. Straks steken ze nog vuurwerk af want er is een asielzoeker gestorven. Hoera! Wat een toffe mensen. Enfin, "mensen".

Dat komt u natuurlijk niet goed uit, want veel van die hartenloze creaturen zijn geheel toevallig aanhanger van uw lievelingspartij. Misschien tijd dat uw frank valt
dus die openingspost is van een linkse beroepstrol om te provoceren, dat is ok
maar de reacties die zijn niet om te provoceren, die zijn niet ok ? is dat wat u zegt ?

voor mij zijn ze allebei tamelijk onmenselijk

Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 08:52.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be