![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de commotie rond Bettina Geysen zouden we haast vergeten dat ook VRT-baas en B-Plus coryfee Tony Mary in het rapport van het Rekenhof gehekeld wordt voor zijn ongeremde schranspartijen en hotelrekeningen.
Een beetje zuur voor wie zich zijn gefulmineer tegen de "onverdraagzame" gemeentebesturen van de Rand en zijn pleidooien voor "een gemeenschappelijk Belgisch huis" herinnert. Is het toeval dat Belgicisten steeds weer met de handen in de potten betrapt blijken te worden? Of moeten de mooi verpakte pleidooien pro-Belgica van dit soort figuren precies verhullen dat België moet dienen om hun mooie leventje op kosten van de belastingbetaler te bestendigen? Documentatie: Knackartikel over de onkostennota's van Mary, Geysen en Van Hecke
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zal wel uitdraaien als in Antwerpen: er waren geen regels vastgelegd!!
Ik begrijp niet dat die mensen zelf niet het fatsoen hebben om in te zien dat ze andermans geld verbrassen. Maar ja, Tony Mary heeft zijn schaapjes op het droge ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tonie Marie was natuurlijk erg pro voor het palais de Laeken en la B., omdat hijzelf zo graag de zonnekoning was in televisie- en radio-land.
En als de roi overal naatoe mag reizen, op kosten van het leger; als gans de famille de Laeken gratis mag wonen enz. .. ja dan moet de kleine koning toch ook 't een en 't ander mogen gratis kunnen ... Ik ga eens kijken of de bub zijn website een kontaktpunt heeft; als grijpgrage Bettina buiten gejost werd bij de bleit-blauwe-sossen, dan vraag ik me af of Tonie Marieke ook buitengebubberd wordt bij de bubbers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 november 2008 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zou er veel Nederlands gesproken zijn in zijn bezochte restaurants?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie. Tony Mary zit niet bij BUB maar bij B-Plus zijn ze wel fier hem als baas te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit van het Groot-Oosten gehoord ?
Veel politici, bestuurders, mensen uit de zakenwereld, etc uit België zijn daar lid van. En ze beschermen elkaar tot de dood er op volgt. Ook Mary is daarvan lid. |
![]() |
![]() |