![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Nergens ter wereld heb ik een stad gezien van het graffiti-vandalisme zo veel voorkomt als Brussel. Zelfs de meest toeristische plekjes in de hoofdstand zijn vergeven van allerhande tags en andere graffiti -`kunsten`.
Waarom doet men hier niets aan ???? Ik ben pas verhuisd naar Sint Lambrechts Woluwe, en woon in een van de betere wijken (Marcel Thirylaan), met vooral erg nieuwe apartementsgebouwen en ultra moderne kantoorgebouwen.. dit weekend heeft ook hier de graffititerreur toegeslagen en is de hele zijkant van mijn apartementsgebouw plus tal van prachtige kantoorgebouwen en prooi gevallen van die rottigheid. Ik heb als goeie burger onmiddelijk de politie ingelicht en die kwamen onmiddelijk ter plaatse met 2 patrouillewagens. Ze vertelden me dat de pakkans redelijk hoog ligt, dat het vrijwel zeker om noordafrikanen gaat, en dat ze dan wsl veroordeeld zullen worden tot het betalen van 50.000EUR boete, maar dat ze dat wellicht toch niet zullen/kunnen betalen en NOOIT opgesloten zullen worden. De politiemensen waren hierdoor ook zichtbaar gefrustreerd. Waar is dit klotegerecht in godsnaam mee bezig ??????? Ik heb een strafblad omdat ik over een witte lijn ben gereden en dat krapuul kan hier verdomme alles kapothelpen en krijgt niks niemendal van straf ??? Ik heb nu een camera geinstalleerd en zal het nie nalaten die rotzakken op hun lelijke smoelen te slaan als ik ze nog eens bezig zie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vraag hen eerst of ze een gsm hebben,je weet maar nooit.
En doe een zwarte kap op,dat ze je niet herkennen,doe ook bij terugkeer naar je woonst,een omweg langs Parijs,na een 3 dagen "mag" je veronderstellen dat je geen steekschijf zal worden.Je kan ook vluchten naar de Zuidpool,draa is het te koud voor hen,en er valt niets te rapen.En moest het dan toch voorvallen...Dat je vrouw een goede advocaat neemt,anders mag ze nog opdraaien voor de kosten van uitlokken. Spijtig genoeg geef je hier bijna 80 % van je gegevens door. Polies is ervan op de hoogte,camera's plaatsen,straat doorgeven..... Jij bent een vogel voor de mo-sekteleden |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graffiti = vandalisme. Toch in de meeste gevallen. En op enkele uitzonderingen na, spuuglelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Allez allez mannen toch, kunst van ingevoerd crapuul moet ge waarderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is toch strafbaar geworden ??? ik dacht dat de wetten weldegelijk verstrengd waren. Misschien doet de regering toch iets om allochtonen weg te pesten.
Maar ik had zo niet de indruk dat allochtone subcultuur zich out via graffiti ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is inderdaad een schande.
Het centraal stations is pas geschilderd, en is nu reeds op sommige plaatsen volgeklad met lelijke graffiti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() Ze moesten alles maar zo niet lelijk grijs maken. Waarom gebruikt men niet meer kleur. Waarschijnlijk omdat reclame dan niet genoeg afsteekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het ergste vanal is dat die vunzige graffiticriminelen wsl hun spuitbussen met mijn belastingsgeld betaald hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Scherven A. Mok;
Ze moesten alles maar zo niet lelijk grijs maken. Waarom gebruikt men niet meer kleur. Waarschijnlijk omdat reclame dan niet genoeg afsteekt.[/QUOTE] gij hebt toch wel uw averachte theorien Grijs is gewoon het kleur van cement, en is dus het goedkoopste onafgewerkte kleur ? vanaf je daar de kleurtjes van de regenboog bijwilt zit je met kostprijs die omhooggaat, en het probleem van herschilderen omde 10 jaar, en kleuren die veranderen door de zon etc Dus zet er maar wat boompjes bij als je kleur wilt? Het is nog gezond, filtert de lucht en capteert wat CO2, en je kunt later als biomassa omzetten in bioalcohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Er bestaat héél goede antigrafittiverf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 oktober 2008 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klimop is leuk, maar wingerd is het leukste (prachtige herfstkleur, enorm veel biomasse) , en bruidsluier is ideaal voor een tegeltuintje met eenpaar draadjes . (ruikt nog heerlijk ook, de stank gaat uit de stad). Een klimhortense voor schaduwmuren, zuigt zich ook langzaam omhoog aan de muur zonder invasief te zijn onder de dakgoten.
Kost nauwelijks 5 euro in een bloemenzaak, en beleef je jaren plezier aan. Ik zou niet weten wat graffiti spuiters nog kunnen uitvinden om dit groen geweld tegen te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de kunstenaars of andere veroordeelde "jongeren" emmers water en zeep of detergent. en kuisen maar. En blijven! kuisen tot het eraf is, regen of geen regen, winter én zomer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grijsheid en uniformheid is toch zovéél aangenamer en rustgevender...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets mee te maken. vind jij dat iemand een eigendom kan hebben en zo ja, mogen anderen daarmee doen wat ze willen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |