![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vrienden van Lippens komen er aan bij de nieuwe Fortis top.
Zoals enen Bodson die LH dichtmestselde zodat niemand nog veel vragen kon stellen. Hij komt nu de totale uitverkoop regelen van Fortis. Daarbij is het een MR vriendje van Reynders ook al geen voorbeeld van integriteit. Aangezien er machtige gedupeerden tussen de aandeelhouders Fortis zitten heeft men dus gekozen voor de grote kanonnen om tegenwind te geven. Ondertussen de zaak met medewerking van het establishment in de doofpot te laten belanden en de uitverkoop te regelen. Voor de zoveelste keer wordt de bevolking bedrogen en beroofd. Hoe lang laat de burger dit bedrog nog klakkeloos toe? Waar zit Leterme of heeft die ook boter op het hoofd? Voor JM Dedecker wordt het de moment, hier kan hij kiezers wel of niet overtuigen.
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() OOOooooww neeeeee; mensen met ervaring
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja kijk, largo_w, ik walg evenals jij van de populistische zever die we de laatste tijd hier te lezen krijgen.
Anderzijds, deze klasse van bedrijfsleiders heeft het bij Fortis niet bepaald goed gedaan. Ik verwachtte eigenlijk wel een andere soort mensen (jonger, durvers). Fortis is nu in de praktijk een nieuwe holding, met vooral wat geld in kassa, en met enige creativitiet kunnen ze er misschien iets van maken. De oude garde er weer bij halen vind ik een gemiste kans.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 november 2008 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Davignon is daarom geen slechte keuze van Bodson moet ik eerlijk gezegd ook even kijken... Dat verhaal L&H schenkt niet echt veel vertrouwen lijkt me.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() weer is alles verdwenen, artikels en reacties.... wie oefent hier druk uit ????
Vreemd, dit artikel: http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen_financien/"Bodson_en_Davignon_bestuurders_bij_Fortis_Holding ".8098145-433 art is nergens meer te vinden op de website van de Tijd. Laatst gewijzigd door Pierette : 3 november 2008 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Deze discussie valt dood... Nu daarom een vraag hieromtrend: "wie dan wel?"
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben samen met dhr Lippens aan de bakermat gelegen van de ex samensmelting tussen aslk en generale. Niks mis mee, ze hebben dat allemaal goed gedaan, alleen wat tegenslag gehad in hun gokken... maar als een aannemer een gok doet die slecht uitvalt draait ie er ook voor op ... dus ook hier weer waarom nu niet?
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil ook niemand verwijten. Wat wel een probleem is, is dat er momenteel een hoop procedures lopen tegen Fortis door de aandeelhouders. Dat er eerst duidelijkheid moet komen over wat er wettelijk en niet wettelijk geschied is bij Fortis en dat ik het vermoeden heb dat Bodson andere opdrachten heeft. Zoals bij LH. Op dat niveau verschiet ik van niets meer. De aandeelhouders verdienen een eerlijke evaluatie en dat is ook hun recht daarom te vragen.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |