Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2004, 01:24   #1
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

"Hamas heeft recentelijk besloten ook internationale aanslagen te plegen. Antwerpen is daarbij een evident doelwit." Met deze uitspraak lanceert Ahmed Azzuz van de Arabisch Europese Liga een duidelijke waarschuwing aan het adres van de joodse gemeenschap in Antwerpen. Volgens hem is het een gevolg van de steun van de joodse gemeenschap en de diamantsector aan Israël. "Wij roepen de joodse gemeenschap op om zich te distantiëren van de staat Israël. Anders zijn aanslagen in Antwerpen bijna onvermijdelijk".

Gaat Abou Cha Cha zichzelf met een bommengordel opblazen in de Pelikaanstraat?
Oud 2 april 2004, 06:36   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Deze gasten zijn voor geen haar te betrouwen, die bende meelopertjes helemaal niet, Borgerhout weet al een tijdje hoe dat kan escaleren... de beelden van Faludja zijn huiveringwekkend en werken hopelijk niet inspirerend
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 06:38   #3
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Hoe durven ze! Ik herhaal wat ik altijd al gezegd heb: verbieden die terreurgroep!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 09:12   #4
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Onze persmededeling van gisteren is heel duidelijk daaromtrent:

Citaat:

FN VERKLAART (POLITIEKE) OORLOG AAN ABOU JAHJA EN VRAAGT MAATREGELEN VANWEGE DE OVERHEID TEGEN DEZE TERRORIST

Het FN heeft met walging de uitspraken van Abou Jahja gehoord naar aanleiding van de oprichting van zijn nieuwe partij, de Moslim Democratische Partij. Hij waarschuwt de Antwerpse bevolking voor komende aanslagen van HAMAS.
De voorbije dagen is gebleken dat terroristen reeds overal aan het oefenen (?) zijn.

Het FN verklaart dan ook met alle democratische middelen te zullen kampen om deze partij te verbieden en om hen te weren bij de eerstvolgende verkiezingen .
Politieke (?) leiders met een dubbele nationaliteit, die teren op de sociale voorzieningen van dit land, verdienen de Belgische nationaliteit niet.

Wanneer nemen onze politici het eindelijk eens op voor de echte burgers van dit land?

Het FN zal, via zijn gekozenen in de Vlaamse Raad, een verdere fundamentalistische islamisering bestrijden.
Zeg niet binnen tien jaar wanneer wij onder de voet gelopen worden: “Wij hebben het niet geweten…..”

Wij weten het nu al!

Orde en veiligheid voor alles.

Hendrik Boonen
Nationaal Voorzitter

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 09:34   #5
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen

Het FN verklaart dan ook met alle democratische middelen te zullen kampen om deze partij te verbieden en om hen te weren bij de eerstvolgende verkiezingen .
FN is goe bezig.

Democratisch verbieden.. een kluifje voor superstaaf en Verhulst.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 09:38   #6
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
FN is goe bezig.

Worden terroristische organisaties ook niet gewoonweg verboden? Wat is het verschil tussen Jahja's clubje en een terroristische organisatie?
GEEN!!!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 09:42   #7
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
FN is goe bezig.

Worden terroristische organisaties ook niet gewoonweg verboden? Wat is het verschil tussen Jahja's clubje en een terroristische organisatie?
GEEN!!!
Nou, hoeveel aanslagen hebben ze op hun kerfstok?
Jij weet blijkbaar meer, connecties bij de staatsveiligheid?

Ik ben niet echt een fan van boeboe maar als'm zichzelf interessant wil maken.. waarom niet? Fervent Nationaal mag dat ook.
Oud 2 april 2004, 11:15   #8
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tellen de vernielingen in borgerhout mee??
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 11:57   #9
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

GEEN!!!

Ik ben niet echt een fan van boeboe maar als'm zichzelf interessant wil maken.. waarom niet? Fervent Nationaal mag dat ook.
De AEL spoort openlijk aan tot het plegen van terroristische daden.

Hoe heet zoiets in juridische termen?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 12:06   #10
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

De AEL spoort openlijk aan tot het plegen van terroristische daden.

Hoe heet zoiets in juridische termen?
Darwin, moest ik van jij zijn ik zou uwen bek () daarover houden.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 2 april 2004, 12:12   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf

Gaat Abou Cha Cha zichzelf met een bommengordel opblazen in de Pelikaanstraat?
Ben je gek? Hoogstens vanop afstand een kindje van 10 met een bomgordel er naartoe sturen.
Oud 2 april 2004, 12:13   #12
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

goe oppassen as ge naar den Brico gaat en naast U ziet ge ne islamiet zijnen auto vol meststoffen laden he manne. Want over het algemeen hebbe die manne nie zone groten hof zenne.

Den Jahjah heeft al helemaal genen hof op zijn appartement. Dus as ge die zie in de afdeling meststoffen is het beter de Jodenbuurt van Antwerpen te mijden. En ik kom daar nochtans regelmatig door en voorbij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 12:36   #13
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
goe oppassen as ge naar den Brico gaat en naast U ziet ge ne islamiet zijnen auto vol meststoffen laden he manne. Want over het algemeen hebbe die manne nie zone groten hof zenne.

Den Jahjah heeft al helemaal genen hof op zijn appartement. Dus as ge die zie in de afdeling meststoffen is het beter de Jodenbuurt van Antwerpen te mijden. En ik kom daar nochtans regelmatig door en voorbij.
dat is thee in het groot dat ze daar kopen... die hebben veel bezoek op dat appartement
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 12:51   #14
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

In ieder geval volgend verhaal heb ik van de uitbater van een taverne waar de AEL vergaderde of toch alle dagen samenkwam.

Die mannen kwamen daar dus alle dagen bij mekaar in een taverne waar voor de rest vooral bejaarde mensen overdag een koffieke kwamen drinken. 's avonds kwamen daar wat mensen eten en kwamen de vaste klanten. Heel de dag door kwam er ook veel volk over de vloer die mensen hadden komen bezoeken in het vlakbijgelegen ziekenhuis.

Na enkele weken aanwezigheid van de Jahjah en zijn aanhangers merkte de uitbater dat er steeds meer en meer vaste klanten wegbleven. Hij merkte ook wel dat ze niet graag hadden dat er mensen in hun buurt zaten als ze vergaderden (die van de AEL dus).
Hij zag ook veel klanten voorbijkomen, binnenkijken en dan ofwel doorgaan (als Jahjah binnen zat) ofwel binnengaan als Jahjah er niet zat.

En hij deed dan navraag : zo van amail lang geleden dat ge nog eens geweest zijt he. en dan kwam het meestal aarzelend eruit. Ja als die donkere mannen hier zitten, voelen wij ons niet op ons gemak. Die bekijken U zo vies. As ge aan de tafel naas hen wilt zitten dan kijken ze U aan met een blik van bol het af.

En zo ging het verder en verder. Steeds meer vaste klanten bleven weg. De uitbater zag zijn inkomen wegvallen samen met zijn vaste klanten. Op den duur deed hij bijna alleen nog open voor de Jahjah en zijn vrienden. En toen heeft hij het enige gedaan wat hij nog kon doen : zijn zaak gesloten en te koop gesteld.

Ach de kleine historie van een kleine man die toevallig het pad kruiste van een aanhanger van een terroristische organisatie die in zijn land verbleef aan de hand van twijfelachtige verklaringen en huwelijken.

Moet ik zeggen op welke partij die gaat stemmen volgende keer ? Die ex-cafeuitbater bedoel ik he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 12:56   #15
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
In ieder geval volgend verhaal heb ik van de uitbater van een taverne waar de AEL vergaderde of toch alle dagen samenkwam.

Die mannen kwamen daar dus alle dagen bij mekaar in een taverne waar voor de rest vooral bejaarde mensen overdag een koffieke kwamen drinken. 's avonds kwamen daar wat mensen eten en kwamen de vaste klanten. Heel de dag door kwam er ook veel volk over de vloer die mensen hadden komen bezoeken in het vlakbijgelegen ziekenhuis.

Na enkele weken aanwezigheid van de Jahjah en zijn aanhangers merkte de uitbater dat er steeds meer en meer vaste klanten wegbleven. Hij merkte ook wel dat ze niet graag hadden dat er mensen in hun buurt zaten als ze vergaderden (die van de AEL dus).
Hij zag ook veel klanten voorbijkomen, binnenkijken en dan ofwel doorgaan (als Jahjah binnen zat) ofwel binnengaan als Jahjah er niet zat.

En hij deed dan navraag : zo van amail lang geleden dat ge nog eens geweest zijt he. en dan kwam het meestal aarzelend eruit. Ja als die donkere mannen hier zitten, voelen wij ons niet op ons gemak. Die bekijken U zo vies. As ge aan de tafel naas hen wilt zitten dan kijken ze U aan met een blik van bol het af.

En zo ging het verder en verder. Steeds meer vaste klanten bleven weg. De uitbater zag zijn inkomen wegvallen samen met zijn vaste klanten. Op den duur deed hij bijna alleen nog open voor de Jahjah en zijn vrienden. En toen heeft hij het enige gedaan wat hij nog kon doen : zijn zaak gesloten en te koop gesteld.

Ach de kleine historie van een kleine man die toevallig het pad kruiste van een aanhanger van een terroristische organisatie die in zijn land verbleef aan de hand van twijfelachtige verklaringen en huwelijken.

Moet ik zeggen op welke partij die gaat stemmen volgende keer ? Die ex-cafeuitbater bedoel ik he.
En dat dan allemaal met ons geld hé? Een maandelijkse vergoeding om onze steden te komen verpesten. Niet te geloven.
Oud 2 april 2004, 13:02   #16
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Volgens Dejohan en Piano heeft dat niets met die zwarte mannen te maken. De stoepen zijn te smal!!!!

zie maar in thread 'waarom kopen als je ongestraft kan stelen'
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 14:45   #17
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Azzuz
""Wij roepen de joodse gemeenschap op om zich te distantiëren van de staat Israël. Anders zijn aanslagen in Antwerpen bijna onvermijdelijk".

idt is dus geen pb uit de Gaza-strook, neen dit wordt wel degelijk gezegd door de Belgische voorzitter van het Antwerpse AEL anno 2004. De Antwerpse joden zijn maw verantwoordelijk voor de politiek van Sharon, zij hebben geen recht om Israel als een onafhankelijk land te beschouwen, en zij moeten onvoorwaardelijk een kant kiezen in dit conflict dat zowat 3000km hier vandaan plaatsvindt, zoniet volgen er aanslagen in Antwerpen. Mooi is dat. Nochthans heb ik de joodse gemeenschap nooit een pro-Israelische betoging weten organiseren, terwijl onze vriendjes dat wel deden met welig anti-semitisme en vandalisme, tot aanranding van gehandicapten toe uiteraard, zo hoort dat immers om tegen geweld te "betogen".

The Piano, wat vind jij hiervan?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 13:45   #18
Seba
Europees Commissaris

Standaard

PS-minister Arena heeft ervoor gezorgd dat het CGKR een klacht heeft neergelegd tegen de AEL. Vreemd dat ik hierover niets op de VB-website heb gelezen...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 20:38   #19
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Zo'n klacht: 4 jaar voor er iets mee gebeurd en wanneer "de witte" zich binnenkort vooral met de zarten zal bezighouden zal hij zijn vriendje Jahjah wel sparen. Zij waren toch de beste vriendjes in het "Het Platform voor een Rechtvaardige Vrede in Palestina" als ge dit eens opnieuw leest:
http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2.../betoging2.asp

Zie maar hier: http://ppa.park.be/ppa/links_ondertekenaars.htm
ze staan er allemaal op. Agalev , Kifkif, EPO, 11.11.11 en AEL...
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 20:55   #20
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
PS-minister Arena heeft ervoor gezorgd dat het CGKR een klacht heeft neergelegd tegen de AEL. Vreemd dat ik hierover niets op de VB-website heb gelezen...
M.a.w de PS heeft het C.G.K.R moeten dwingen om een klacht neer te leggen, Lema, Pataer en communistenadvocaatje Van der Velpen zouden dit nooit uit zichzelf hebben gedaan.
Bluelagune is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be