![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hmmm...komt het door de kebab of door de 30 pinten die ik ervoor naar binnen gegoten heb ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben nog nooit ziek geweest van kebap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gans mijn gezin wel, een dunne diarree
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 26 december 2008 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik versta eigenlijk niet waarom Belgen die troep eten. Als je dan toch 's nachts honger hebt waarom eens geen witloof op Vlaamse wijze, een broodje met truffelpaté of iets anders van eigen bodem, de Belgische keuken is toch niet slecht? Ik klink nu waarschijnlijk als een blokker maar ik meen het. In Italië en Spanje zie je bijna geen kebab-zaken hoewel daar ook veel Arabieren en Turken wonen. Maar daar eten ze hun eigen keuken, daar hebben ze nationale trots. Persoonlijk eet ik graag Vietnamees of Thais, ik ken een paar restaurantjes die heel de nacht open blijven rond de beurs. Voor 6 euro heb je daar veel lekkerder en voedzamer gegeten dan zo'n gore pita "met andalouse". Als je dan toch pita wil eten, ga naar dat straatje dat uitkomt op de grote markt, daar vind je kwaliteit voor weinig geld, en je kunt ook andere specialiteiten uit het Midden-Oosten en Griekenland eten.
Thailand is echt een droom voor gourmand nachtbrakers, daar kun je overal midden in de nacht schelpdieren in een of andere exotische currysaus eten, bewerkte eendeëieren, etc. voor geen geld. In Duitsland hebben ze veel Turkse zaken die heel de nacht open blijven, met echt lekker Turks eten, geen pita-toestanden. Laatst gewijzigd door tomm : 26 december 2008 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Niks beter dan een goeie frit met mayonnaise, een curryworst speciale en een portie bitterballen na een nachtje zuipen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik werk beroepshalve regelmatig in die tenten en ik kan iedereen verzekeren : ik eet die dingen nooit meer.
Goed, Chinese keukens, daar moet ik m'n schoenen vasthouden of ik ben ze kwijt. Maar in pita zaken moet ik dikwijls m'n neus dicht houden om niet te moeten kotsen. Vraag in de eerste de beste zaak eens of je de keuken mag zien ? Laatst gewijzigd door hurricane : 26 december 2008 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben al in veel pittazaken geweest en daar is meestal geen keuken. Een kameraad vroeger had wel een keuken (deed ook pizza's) en die was spik en span. Kleine pitta zaken hebben geen keuken nodig, een spit, een diepvries een ijskast en wat bakjes om sla en tomaat in te doen. De groentjes worden thuis door de vrouwen gewassen en gesneden en het brood komt van bij een Turkse bakker of wordt geleverd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chinezen zijn vuilaards, maar eten is voor hen het belangrijkste in het leven, daar besteden ze altijd veel zorg aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook niet natuurlijk. Zou het eigenlijk geen gat in de markt zijn om op uitgangslocaties een fastfood-zaak te openen met goedkope Belgische specialiteiten die 's nachts open is? Bvb. witloof met kaas voor 6 euro, Gentse waterzooi voor 7 euro, een biefstuk met friet en béarnaise voor 8 euro, etc. Ik ken één zo'n zaak, en die draait goed. In Frankrijk heb je de flunch, een enorm succes.
Laatst gewijzigd door tomm : 26 december 2008 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na het nuttigen van sommige substanties heb je overigens geen honger meer. Waarschijnlijk nog altijd gezonder dan zo'n pita... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Merci hé.
Nu heb ik goesting in ne pitaschotel met looksaus en frietjes ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik eet die rotzooi al lang niet meer. Toen ik vroeger veel van zulke junkfood naar binnen werkte, (pita's, kebab en dergelijke) omdat ik tussen de middag weinig tijd had, en toch een warme hap wou, iets anders als frieten of hamburgers, dan had ik geregeld spijsverteringsstoornissen (zure opbrekingen, diarhee...). Sinds dat ik opnieuw mijn schoofzak met boterhammen naar m'n werk meeneem, komt me dat niet alleen veel goedkoper uit, maar ik voel me stukken beter en fitter. Mijn broeksband is sindsdien ook twee gaatjes meer aangespannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Af en toe doe ik dat zeker graag. Als het ook "af en toe " blijft kan dat helemaal geen kwaad. Die pita mischien ook niet, maar waarom nu rommel van op een ander vreten, als je zelf veel lekkerdere dingen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga dan eens naar de kebabzaak in de Brusselsestraat, schuin tegenover St. Pieter.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door deze draad heb ik gisteren voor het eerst sinds lang weer een pita gegeten. Het heeft gesmaakt.
|
![]() |
![]() |