![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook wilde hij een radicale imam uitnodigen op kosten van de belastingbetaler na de brute afslachting van Theo van Gogh door een moslimradicaal, om zogezegd bruggen te bouwen. Maar waar het hier dus om gaat is dat deze meneer gewoon het apartheidsysteem van de islam, zoals in koran en hadith beschreven, in de praktijk wil gaan brengen. Aparte gebieden voor moslims, aparte scholen, aparte ziekenhuizen, bejaardenhuizen, enzovoorts enzovoorts. Feitelijk ziet men in dit voorstel al de contouren van een islamstaat in wording. Wat ik ook niet snap, is waarom men bij de PvdA deze gek niet al lang heeft buitengetrapt. Zit de PvdA nu al zo verlegen om moslimstemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volstaat de integratienota van de PVDA te lezen om te weten dat hun inzichten juist van deze mensen zoals Mardouch komen, hier is dat niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() De denkbeelden van Marcouch zijn helemaal niet verrassend. Ze sporen prima met de koers voor de verovering van Europa zoals de Ikhwan (Moslim Brotherhood) waar die lid van is, heeft uitgezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() dat zou Wilders eens moeten voorstellen,een stadsdeel alleen voor autochtone
Nederlanders,nou dan is het hek van de dam hoor.............. Het is trouwens toch een volkomen onzinnig voorstel,een apart stadsdeel, want het is nog maar een kwestie van tijd voordat ze de helft of driekwart van de stad bezitten....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() De PvdA zit tegenwoordig niet zozeer OM alswel MET moslims verlegen. Overigens hebben inmiddels de meeste politieke partijen in NL een troetelturk of berber in hun etalages staan.
Overigens vind ik de idee van Marcouch zo gek nog niet. Een eigen stukje levensruimte a la marocain. Vermits ommuurd en met poorten met dubbele deuren. Het moet wel een gemeente worden zodat men z'n eigen politieverordening mag maken en - binnen zekere kaders - datgene mag bekokstoven wat men zelf graag lust. Als de laatste allochtoon is ausgewandert is er geen enkel bezwaar dat er geen handen mogen worden geschud, de familierechtelijke kwesties door de gemeentelijke islamitische rechtbank worden afgedaan en op de openbare scholen de les-imams door de gemeente worden aangesteld. Hoofddoekjes en volle baarden bij de hermandad zijn niet alleen toegestaan maar zelfs gewenst. *gaat enthousiast googelen naar de voordelen van een getto* Laatst gewijzigd door Gorkum : 12 januari 2009 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Bij de PvdA zijn ze het concept van de zogeheten Seculiere Staat volkomen vergeten. Men denkt daar dat seculier gelijk staat aan atheistisch of zelfs agnostisch. Voorzover en voorzolang de meeste burgers nog in JHW/God/Allah of dergelijken geloven, zal men proberen zijn religieuze opvattingen in de politiek te implementeren. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het is een gegeven dat althans in NL (een waarom zou het in Belgie anders zijn) religie en politiek (wetgeving) niet gescheiden zijn. Je kunt dus niet spreken van een seculiere staat die het als een hoofdtaak ziet dat vaak botsende religies (in de meest ruime zin) en hun maatschappelijke aanhang gescheiden te houden al was het maar dat ze elkaar niet naar de strot vliegen. In een seculiere staat mag de religie zich niet met de politiek bemoeien maar de politiek wel met de religie. Frankrijk (en inmidels in mindere mate Turkije) zijn daarvan goede voorbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan u die zo ook al wel vertellen, bijvoorbeeld [zelfcensuur], [zelfcensuur], en natuurlijk ook [zelfcensuur]. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Een
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik ben voor reciprociteit.
Wanneer ik als Nederlander grond, een bedrijf en een huis kan kopen in Turkije en Marokko, dan hoor je mij niet piepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt een beetje op Israël 'slegs vir joden'.
Lees ook hier: http://www.haaretz.com/hasen/spages/1054867.html "Israel bans Arab parties from running in upcoming elections". Tja, wat hier niet kan, moet blijkbaar elders wèl worden aanvaard. Vreemd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2009 om 23:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees in wat men in dat artikel van Marcouch citeert nergens dat Marcouch wil wil wat jij beschrijft. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2009 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() U bent wel vaker selectief blind, en u heeft wel vaker problemen met een stapje verder denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2009 om 23:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik lees echter wel dat de multiculturele samenleving een absolute utopie is, zeker nu al die verschillende culturen steeds vaker en harder een vorm van apartheid nastreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Kan je ook de paragraaf citeren waarin Marcouch dat schrijft? Ik vind die paragraaf niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() En ik zou u bijna van verregaande stompzinnigheid verdenken, maar gelukkig weet ik dat dat niet zo is, en dat u slechts uw eigen, reeds lang failliete multiculturele agenda nastreeft.
Citaat:
Citaat:
Verder het feit dat dezelfde Marcouch zelf moslim is, dat hij eerder al pleitte voor meer aandacht voor religieus, en dan met name islamitisch onderwijs op openbare (in Nederland dus seculiere) scholen, dat meneer Marcouch na de brute afslachting van Theo van Gogh een radicale moslimgeestelijke wilde uitnodigen (op kosten van de Nederlandse belastingbetaler welteverstaan), dat moslims in Amsterdam-West nu al meer dan de helft van de bevolking uitmaken, en dat Marcouch wederom -want dat is al vaker bij hem gebeurd na dit soort uitspraken- niet voor commentaar te bereiken is, zegt u allemaal natuurlijk helemaal niets, filosoof. Of wellicht wel maar weigert u dat toe te geven. Hoe dan ook, mij zegt dat wél genoeg, meer dan genoeg zelfs. Mij zegt dat namelijk dat deze meneer Marcouch feitelijk een staat in een staat wenst - slegs vir moslims. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik uw logica echter volg, mag ik gerust zeggen dat alle Nederkoptiërs minderwaardig zijn zonder dat u mij een racist mag noemen want dat is een louter persoonlijke gevolgtrekking die u nergens letterlijk in mijn zin kunt vinden. Als u uit een eis om een stad op te richten waar vooral (alleen ?) moslims zich thuis voelen, nog niet kunt afleiden dat dit op zijn minst aantoont dat een perfecte multiculturele samenleving wellicht een utopie is, begin ik mij toch vragen te stellen. |
|
![]() |
![]() |