![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Padt wraakt zichzelf in procedures zaak-Koekelberg
![]() Minister van Binnenlandse Zaken Guido De Padt heeft de dossiers over Christa Debeck, Guido Van Wymersch en Fernand Koekelberg doorgeschoven naar zijn partijgenoot en collega van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht. Zo maakte hij vanavond bekend. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ekelberg.dhtml niet te geloven deze maffiapraktijken maar helaas de realiteit ![]() Pfff wat zal dat gaan helpen??? En Kareltje zal ook wel loyale partijgenoot zijn, De Wael blijft dan ook buiten schot... ook Elsje werd uitgekcoht met een nieuw jobke Els Cleemput woordvoerster minister van Binnenlandse Zaken De Padt De kersverse minister van Binnenlandse Zaken, Guido De Padt, heeft Els Cleemput gekozen als woordvoerster. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-De-Padt.dhtml Laatst gewijzigd door Pierette : 16 januari 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Als ge het nog niet wist de politiek is één grote maffia bende.
Wat heeft men de laatste tijd al niet gezien: een premier die via via een rechter onder druk zet, een madame die met een legervliegtuig een kindje adopteert en bijna letterlijk zegt ik sta boven de maatschappij, de canapé benoemingen. En ga wat verder in de tijd, Fientje Moerman, de Visa affaire in Antwerpen (en nu weer Linzin in Hoei) vrijgesproken omdat men niet wist dat een handtas of een kleedje kopen met gemeenschapsgeld niet mocht! enz. Ik vraag me af wanneer gaat een journalist eens alle feiten op een rijtje durven zetten en het ook publiceren. De Gught doet uitspraken over Congo maar staan we daar dan zover af? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De gewone burger heeft gemakkelijk spreken. De politici sloven zich uit voor het algemeen belang. Een ondankbare taak, die dikwijls ongezien door de burger, door de meesten veracht wordt.
Dan kan het wel eens gebeuren, dat hier of daar een steek valt. Met andere woorden de geest is gewillig, maar het vlees is zwak (Matth. 26:41). Zo vergat Philippe Sonnet, MR Charleroi gedurende een vijftal jaar zijn belastingsaangifte te doen. Zo druk had hij het met het verzorgen van het algemeen belang. Hij heeft nu ontslag moeten nemen. Politicus: een hondenstiel!
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als Padtje zijne frank altijd zo laat gaat vallen dan leven we op hoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de titel staat geschreven "zatlap De Gucht".
Ik durf ook wel, en ik doe dat zeer graag, pollentiekers een bijnaam geven, een adjektief toedichten enz. maar (zo hoop ik maar ...) daar zit altijd een logisch verband aan. Al was het maar een kombinatie van iets dat rijmpt met iets dat politieke afkeur toont: vb. De Klucht. Ik begrijp nog ergens mocht men (onterecht) zeggen dat De Krembo een zatlap is. Want hij dronk en zong in den Appel. Zelfs al stond daar nergens bij dat hij zat was. We weten enkel dat hij zong over "de lichtjes van defensie" en naar mijn kennis van alkoholika krijgt ge zoiets niet gezongen als ge echt zat zijt. Maar waar ik toe wou komen: hoe of waar kombineert de draadopstarter De Klucht met zatlap ? (en ik denk dat ik die vraag al eer gesteld heb op dit forum) Want we moeten toch ernstig blijven in onze humor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je ziet niet dat zijn smikkel doortrokken is van de alkohol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dus niet dat hier iets gaat uitkomen.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() On-Topic: Pierrette, merciekes dat ge terug zijt! ![]() Er zit nog maar een oplossing op: betogen en keetschoppen zoals in Litouwen en Bulgarije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik? De man die nooit drinkt? Vanavond ga ik trouwens wel drinken, in Antwerpen vieren ze elf jaar Hells Angels Antwerp. Ik dacht ik ga er naartoe en drink wat en dan schop ik wat keet. En misschien pak ik van al de rest ook wat... Laatst gewijzigd door HAMC : 17 januari 2009 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Moet een fris zicht zijn, een bende overjaarse, harige vetzakken op coke of ecstasy... Ruimde gij achteraf op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Harige vetzakken? Wat is dat? Iedereen heeft toch haar? Je wil toch niet zeggen dat we lang haar hebben want dat is lang geleden. De meeste mensen in de club zijn kort geschoren tot kaal geschoren zelfs. In Belgie zijn er zowat twee die halflang haar hebben. In xtc zit te dikwijls heroine, daarom is dat bij ons verboden. Opruimen doen andere jongens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne prospekt die keet schopt ??? Onderdanig buigen ja !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Prospect ben ik wel geweest, maar dat is ondertussen wel al wat jaren geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de langharigen zijn een zeldzaamheid geworden. Is ook gevaarlijk en pijnlijk als er keet geschopt wordt.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Is het volle maan misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Nee schat, wanneer gij in de vroege (10-11-12u voor u) het in uwe kop krijgt om nog op die blinkende ijzerwinkel te kruipen.
Laatst gewijzigd door Gforce : 17 januari 2009 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |