![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Het is voor hogeschool, we hebben een vak waar we een virtuele onderneming moeten starten en dus een product lanceren. We hebben gekozen voor een bus voor sporters, meer info en de enquête hier:
http://www.school-enquete.nl/vragenl...hp?name=Incosa Ik zou het appreciëren als jullie er is naar zouden kijken en het invullen. Het zijn maar 10 meerkeuzevragen! Dank bij voorbaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Done. Chance dat het kort is.
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
koffie, thee, pompelmoessap, duvel, stella, stella vat,... Ik heb zo'n vermoeden, dat die "toog" waar jij het over hebt. We gewoon een veel te dure bar kunnen noemen. Die je tegenkomt bij fitness toestanden etc.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 februari 2009 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Snel even ingevuld en even wat feedback geven ...
De vraagstelling impliceert dat de resultaten niet zullen corresponderen met de realiteit. Op basis van die resultaten zouden jullie dus geen investeerders vinden en bijgevolg zou van de lancering van jullie product geen sprake zijn. Nu hoor ik u denken: "Hoezo?" Indien iemand negatief antwoordt op de vraag "Doet U aan sport?", dan is normaliter de bevraging afgelopen omdat U zich richt tot mensen die wél aan sport doen. Toch zijn de velden als antwoorden op de daaropvolgende vragen verplicht in te vullen waardoor ook niet-sporters uw resultaat zullen beïnvloeden en de resultaatvertekening optreedt. Mijn advies: stuur uw bevraging in deze richting bij want indien uw evaluator een beetje weet waar hij/zij mee bezig is zou er ergens wel eens een grote nul uit een hoed kunnen getoverd worden. Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Ik sluit me volledig aan bij la chunga: dit is een verschrikkelijk slechte enquête en zou, indien door 1 van mijn studenten opgesteld, leiden tot een 0. Ze is heel erg sturend, de antwoordcategorieën zijn niet exhaustief enz enz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Oei, enquête bestaat al niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja lap... hier sta ik dan met al mijn goeie wil om wat studentjes te helpen.
Iemand anders hulp nodig? Ik moet van die goeie wil af... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 15 februari 2009 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de piepers jassen, dan weer aperitieven
![]() |
![]() |
![]() |