![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een probleemdrinker? | |||
Ja ("there's no such thing as to much alcohol" of "mensen zeggen wel (...), maar ik zie het probleem niet" |
![]() ![]() ![]() |
9 | 29,03% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 58,06% |
weet niet/misschien |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,90% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van maatschappij & samenleving ben ik benieuwd naar een overzicht van de mensen die mogelijk problematische drinkers zijn van dit forum:
een eenvoudig testje om het snel na te gaan: Citaat:
Bedankt voor uw medewerking!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() ik ben al ruim twintig jaar een probleemdrinker en ik heb al min of meer even lang een hekel aan eenvoudige testjes
Laatst gewijzigd door Dope : 26 februari 2009 om 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ok. Respect voor uw eerlijkheid en openhartigheid.
![]() ('t is wel anoniem hier, maar toch ... ) Laatst gewijzigd door Frutella : 26 februari 2009 om 02:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Not at all.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben probleemdrinker GEWEEST.
Nu drink ik zonder probleem (lol) En ff serieus nu: jup, ik heb ooit drank in mijn leven aanvaard als enige uitweg. Nu drink ik enkel als het gepast moment er is, als mijn boeleke slaapt. Durf voor ze slaapt wel drinken, maar dan nooit veel. En als het dan toch gebeurd enkel als de mama in de geburen is. Maarja ik drink, maar geen probleemdrinker meer. Ik drink nu voor de fun
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Ik kan wel voor mijn eigen klappen zenne
![]() Heb gene papegaai nodig... Toch grappig hoe mensen zichzelf beter moeten voelen in de reflectie van een ander... Tzijn just de die dat tminste voorstellen. Ik doe er dan ook ni hypocriet over... Ja ik zuip tot twee flessen wijn per avond... Belt de flikken zenne, of beter nog, vertelt het aan uw moeke.
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dope is de slimste thuis? Was voor u bedoeld
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge neemt het nog serieux ook.. ga slapen jongeman
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit problemen gehad met het drinken van Alcohol.
En op de 4 vragen heb ik maar 1 bedenking. Bij nummer 1. Soms heb ik de indruk, als ik alle artikels moet geloven, ben ik alcoholicus. langs de andere kant, als ik een week geen alcohol drink voel ik me noch slechter, noch beter. De andere 3 vragen 2) als iemand er een opmerking over maakt ga ik in overdrive, en overdrijf ik zo hard, dat het belachelijk word. 3) Absoluut niet. 4) Goed gek. Neen dus.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Hij dronk om zijn problemen te verdrinken, maar ze leerden zwemmen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik drink niet meer (heel soms nog wel eens ééntje) omdat ik wel leerde drinken maar niet leerde stoppen met drinken. Eens een stuk of twee drie was er geen houden meer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerste 3 vragen "ja" op geantwoord.
Bij de laatste? Wel, 't is te zeggen, 'k heb dat OOIT eens, járen geleden geprobeerd, het was zogezegd dé oplossing van een kater. Nu ja, vergeet dat dus maar, 't is alleen goed om uw longen uit te kotsen. Anyway, als ik uw test mag geloven heb ik een drankprobleem, terwijl ik nochtans drank genoeg in huis heb ![]()
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben dus ook gestopt met drinken en ik voel mij wel beter: ik zeg niet dat ik nooit meer iets ga drinken, maar ik zie er het nut / plezier niet meer van in, dus waarom zou ik? Dus ik ben wellicht een alkoholieker, want als ik mij zou laten gaan, weet ik dat het mijn leven zou beheersen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvan hangt de interpretatie van de antwoorden toch af? 1. Denkt u er soms aan om minder te drinken? Ja 2. Bent u geïrriteerd wanneer mensen opmerkingen maken over uw drankgebruik? Nee 3. Voelt u zich soms schuldig over uw alcoholgebruik? Nee 4. Hebt u al eens onmiddellijk na het opstaan alcohol gebruikt om uw zenuwen te kalmeren of om een kater te verminderen? Nee Maar hoe weet je nu of ik een probleemdrinker ben of niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 duvels = 10 dagen.
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 1. Denkt u er soms aan om minder te drinken? Ja, als ik een kater heb.
2. Bent u geïrriteerd wanneer mensen opmerkingen maken over uw drankgebruik? Ja, waar moeit m'n grootmoeder zich mee als ik een tweede Westmalle drink tijdens het eten? 3. Voelt u zich soms schuldig over uw alcoholgebruik? Ja, als ik 's ochtends wakker word en besef dat ik de avond ervoor misschien wel wat heb zitten zagen tegen m'n maten. 4. Hebt u al eens onmiddellijk na het opstaan alcohol gebruikt om uw zenuwen te kalmeren of om een kater te verminderen? Ja, op festivals. Domme vragen.
![]() |