![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Drie jaar instelling, dat is de prijs die een crapuul moet betalen om u samen met een vriend te overvallen en dood te steken.
en wij maar werken. en belasting betalen. Maar een varken dat zomaar in 't wilde weg, op klaarlichte dag mensen berooft kan men niet eens deftig straffen. http://www.hln.be/hln/nl/1273/MP3-mo...ar-Polen.dhtml
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Was ik die vader Van Holsbeek, ik zocht hem ginds op na een paar jaartjes "bezinkingstijd" en liet hem dan door een paar ingehuurde Polen afmaken gelijk nen hond. Zijn overschotten voerde ik aan een paar Poolse varkskes. Adam G. reed ik met z'n kloten omhoog bij de eerste stap uit de gevangenis.
http://www.youtube.com/watch?v=R8UrLqzHOhc Raf Coppens ft. de Pixkes - 'k Vraag het aan (OCMW) The Devil crept into Heaven, God overslept on the 7th The New World Order was born on September 11 Laatst gewijzigd door Eschaton ß : 27 maart 2009 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Maar bovendien is er de "straf" die de moordenaars van Patrick Mombaerts opgelegd kregen: 120 uren gemeenschapsdienst, en een boete van 145.000 euro voor de ouders. Die boete kwam er overigens pas in hoger beroep, want de jeugdrechter was eerst van mening dat de ouders hun zoon goed hadden opgevoed en dus niet aansprakelijk konden gesteld worden. De bendeleider kwam er vanaf met een berisping, en eveneens een boete van 145.000 euro voor de ouders. (Overigens liet de dader later nog van zich horen:
Tiener-doder van Patrick Mombaerts ontsnapt na drugsdeal De politie van Schaarbeek is op zoek naar de 17-jarige jongen die in 1997 elektricien Patrick Mombaerts doodsloeg met een ijzeren staaf. Rechercheurs betrapten hem enkele dagen geleden toen hij drugs aan het verkopen was in Schaarbeek, op een boogscheut van zijn ouderlijke woning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Moet ik Guido de Moor nog vernoemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Gerechtigheid is hier ver te zoeken...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Meer of minder als 3 jaar ? Want als het wat minder is, moet je niet eens gaan zitten : geen plaats meer in het gevang.
En dan zijn er mensen die zich afvragen waarom zovelen in België depressief zijn ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Minder dan 3 jaar. Maar hij zat in een jeugdinstelling he. Niet eens een gevangenis gezien...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Spijtig dat die vader hem in Belgie niet kan afschieten, dan kon ook hij meegenieten van een wet lejeune uitspraak...
|
![]() |
![]() |