![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens een bepaalde Duitse krant is het doek over Opel Antwerpen gevallen.
Opel verdwijnt dus samen met de Lange Wapper waar men toch nog geld voor had? Hoe reageert de Antwerpenaar? En waar gaat dit eindigen? In “ De Tijd “ is de rubriek leningen “ Overheid “ & Staatsbons opeens veel groter geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Twintig jaar geleden waren welhaast alle economen het erover eens, dat de autofabrieken uit heel Europa gingen verdwijnen.
Niet plots natuurlijk, maar met eerst saneringen en verschuivingen binnen het continent. Ieder land zal het laken naar zich toe proberen te trekken. Het verwondert me niet dat nu Opel-Antwerpen aan de beurt is om te sluiten. Voor wie het een verrassing is, is waarschijnlijk blind. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 7 maart 2009 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sluit wat niet rendabel is zeg
De wet der sterkste
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar allee, ze gaan de wereld redden van de smeltende ijskappen he. Ze gaan ze terug bevriezen met hun koelbox. ![]() En wat moesten de ouderen gaan doen? Blijven werken tot hun 67? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry gast,ik heb 3 jaar een gratis abootje gekregen voor mijn autootje Het was ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk wie er niet allemaal het schip verlaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Hamc, maar dat mens ziet er niet meer zo goed uit dat ze nog een miljoen jaar gaat mee draaien hoor. Overiggens opwarming van de aarde heeft er in het bestaan van de aarde al honderde keren zoniet duizende keren plaats gevonden met en zonder Vogelemiekes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik kan ze alvast geen ongelijk geven om Antwerpen te sluiten, hoe zeer ik met deze opmerking ook in mijn eigen vel snijd.
Zouden jullie niet zo reageren moest opel een Belgisch merk zijn? "Fuck de rest, red onze fabriek." Toch maar een logische reactie me dunkt, en gewoon de keerzijde van de medaille. Toch gewoon het "zelfvoorzieningsprincipe" van de economie? Als een land van 11 miljoen inwoners te zwak is om zelf kwaliteitsmerken voort te brengen, dan verdient het geen fabrieken. Niks blijft ons over, zelfs ons bier zijn ze aan't versjacheren, pas maar op voor dikke Lu bij Inbev!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het milieu en de socio-economische toestand zo hopeloos geworden is, dan hebben we dat te danken aan "die verlichte geesten en ouwe Belgen uit de vette jaren"!!!!! Mijn ene grootmoeder heeft van haar leven gene klop gewerkt, trekt toch een dik pensioen van mijn grootvader. Mijn andere grootmoeder zwoegde als kleuterleidstertje in Rwanda en heeft 35 jaar lesgegeven. Zij heeft nog niet de helft van het pensioen van die andere snol, zelfs met het overzese pensioen erbij!!!! Daar wringt het schoentje, duveltje... (Ik spreek nu nog niet van Familie Ataturk en Berberkameel die hier nog gene klop gedaan hebben...) Wete, maar als jullie ons het licht niet in onze ogen gunnen, dan is dat geen probleem. Binnenkort euthanaseren we elke ouwe werkloze mem gelijk in Soylent Green met Heston. En hun rijbewijs zijn ze ook kwijt vanaf hun 60ste! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onzen boetiek is al uitverkocht, of zeg maar leeggepikt alvorens we aan de solden kunnen beginnen!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kunnen maar zoveel jobs ingevuld worden dan dat er zijn he. Dus wanneer de oudere die minder afhankelijk zijn van een groot loon, zich tevreden stellen met een veel kleiner pensioen dan dat aanvankelijk hun loon was, dan is dit ten voordelen van de jongere generatie die anders werkloos zou staan te koekeleore tot er eens eentje de geest geeft om het plaatse te kunnen inpikken. Daar ook bij werkaanbiedingen de rol van vraag en aanbod geld geeft dit zelfs de jongere een betere positie in de onderhandeling. Wanneer men nog steeds geld voldoende heeft om her en der 60 000 000euro te kunnen gaan uitdelen en wanneer er hopen allochtonen zijn die +/-2500 euro kindervergoeding trekken voor hun trwaalf of meer jong + hun stempelgeld er boven op, zwijgen we nog over de talloze die tenonrechte hier, daar en ginder ingeschreven staan en met hun dikke BMW's van het ene naar het andere rijden om te kunnen ontvangen, vind ik dat ze allemaal netjes hun bek kunnen houden over de bruggepensioneerde. Capisc? Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2009 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
tja, in economie heerst nu eenmaal het primitieve recht van de sterkste... en de antwerpse Opel arbeiders/bedienden zullen er het slachtoffer van zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag het VB dan voortaan ook die stelling verdedigen zonder als het ene of andere monster afgeschilderd te worden, AUB.
|
![]() |
![]() |