![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Citaat:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=R8UrLqzHOhc Raf Coppens ft. de Pixkes - 'k Vraag het aan (OCMW) The Devil crept into Heaven, God overslept on the 7th The New World Order was born on September 11 Laatst gewijzigd door Eschaton ß : 23 maart 2009 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze nu erg oud worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ma enfin, mijn grootmoeder is 85 en die is ook zogezegd "op". Buiten een beetje vergeetachtig draait alles nog als gesmeerd en tert ze ettelijke kilometers per dag. Die mensen zijn eenzaam en depressief, beetje lui, behoeven dringend MENSWAARDIGE aandacht ipv. geleuter bij nen bingo terwijl George-Henri ligt te stikken in z'n eigen rochels.
Mevrouw is niet ongeneeslijk ziek, anderen geven een arm voor een jaartje extra. Idiote redeneringen om zoveel mogelijk oudjes vroeg te laten kiezen voor the easy way out. Als ze pijn hebben, NO PROB!
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
fuck, ga toch in stijl in plaats van te liggen mekkeren terwijl ge niks mankeert...
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik haat daneels en ik haat de kerk, ma eigenlijk had ie gelijk toen ie zei dat "het lijden niet omzeild moet worden" in ZEKERE zin. 't Mag absoluut niet onaangenaam meer zijn, niks in't leven. Awel, that's half the ride...
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft het over de perceptie. De maatschappij gaat bepalen, hoeveel pijn een mens kan verdragen. Ben je oud, dus totaal nutteloost voor de maatschappij= euthanasie Dit is de perceptie die aan het komen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logans Run.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat als een patiënt niet meer kan beslissen over zijn eigen lot dat je dan met een probleem zit. Maar zolang die dat kan vind ik dat je die mens kan laten plannen om afscheid te nemen en een vriendelijke dood te hebben eerder dan als een beest met riemen aan een ziekenhuisbed te liggen stikken of zo. En voor de theoretische beterweters: ik heb mijn moeder aan kanker zien sterven. Op een bepaald moment viel ze uit haar in het huis geinstalleerde ziekenhuisbed en de schreeuw die ik toen hoorde zal ik nooit vergeten. Dan wil je geen lijden meer zien. Dan wil je geen religie of principes van de gezonde mensen meer horen. Dan wil je dat er geen lijden meer is. Dan mag ze sterven zodat we wisten dat ze niet meer moest lijden. En nu jullie.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 maart 2009 om 07:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Is dat nu de nieuwe trend ? Om bij elk voorstel er een NWO-etiket op te plakken ? Nou ja, iedereen leeft in zijn eigen wereld neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
2. Waar moei jij je mee ? Als oude mensen het leven, de eenzaamheid, de pijn en de steeds verdere aftakeling beu zijn, heeft niemand zich daar mee te moeien. Jij hoeft niet eventjes langs te komen om hen te vertellen dat het nog wel meevalt en dat ze moeten blijven leven tot ze kreperen. De arrogantie ten top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen de klein/kinderen, bezorgd opa u teveel problemen? Een oplossing is mogelijk... Natuurlijk, ongeneselijk zieke mensen moeten kunnen beslissen menswaardig uit het leen te stappen. Maar je moet het niet gaan voorstellen als een alledaags feit. Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2009 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 24 maart 2009 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Rusthuis anno 2018: "Ewel, mijnheer/vrouwke, gaaget ni?" "Nee zuster, mijn heupen, en mijn knieën en artrose en..." (zoals oude mensen graag pochen met hun bobootjes) "Ma tis nikske zene! We gaan u helpe zene! Zoude gij graag geholpen worden, Marietje?"
![]() |
![]() |
#15 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Knack van 2007: Verpleger kwam eerder al in opspraak 24/12/2007 18:00 Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=R8UrLqzHOhc Raf Coppens ft. de Pixkes - 'k Vraag het aan (OCMW) The Devil crept into Heaven, God overslept on the 7th The New World Order was born on September 11 Laatst gewijzigd door Eschaton ß : 24 maart 2009 om 12:56. |
||
![]() |
![]() |