![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zover dat ik weet zijn er meer dan 5 moderatoren.
Starfire, akira, Arnold, Kadee, Pieter Vandoorne zijn mij bekend. (vanwegen strafpunten en waarschuwingen). Maar wie zijn de andere moderatoren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is eigenlijk het verschil tussen een administrator, super moderator, global moderator en coördinator?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar dan is men verplicht mij om het leven te brengen.. (Dit forum wordt overigens volledig in het chinees vertaald op de ambassade van de volksrepubliek en per speciale koerier naar Hu Jintao gebracht "for his eyes onluy")
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prioriteit die ze krijgen als ze naar het toilet moeten. Je zal maar dringend moeten kakken en er zit een super moderator zijnen humo compleet uit te lezen op de pot.
|
![]() |
![]() |