![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() muggenwerende zalf voor verre reizen.
waar vindt je dat ergens? Apotheek?
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 27 april 2009 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al naargelang ge gaat zeker ...
Naar een camping in de kempen ??? Of trekt ge naar Mexico ??? In de apotheek of in de kruidenierszaken . In de gewone supermarkt vindt ge dat ook wel , maar of ze allemaal even goed zijn ... Probeer ze wel eerst uit een weekje voor je vertrekt , als je er dan eens allergisch voor bent weet je het tenminste . Anders loop je mss heel je verlof te krabben zonder ook maar een mug te zien ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onze tijd legden wij takjes citroengeranium op ons hoofdkussen. Of het effectief werkte, weet ik niet, maar het rook wel best lekker.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik was ooit eens naar Svalbard. Daar helpt het niet. De muggen zijn daar zo hongerig dat ze in de spleet tussen je jas en je handschoen kruipen. Letterlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.autan.com/nqcontent.cfm?a_id=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juiste kleding kan al veel helpen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het verre azië. ik wist dat ik iets vergeten was: muggenrepellent dus... ![]() over enkele dagen ben ik weg. ik loop dus even bij de apotheek nog langs :-p
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Na enkele jaren politics.be moet je nu toch al in een handomdraai van een mug een olifant kunnen maken ??
Laatst gewijzigd door Knipp : 28 april 2009 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap het nut er niet van als je gaat slapen.
De meesten gaan toch maar 6 uur ofzo mee en who the fuck staat nu na 6 uur op om zijn zalfke bij te smeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() DEET is wat je moet hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pff. Watje
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Heb ooit eens een halve nacht wakker gelegen van het razend gezoem van muggen. Toen 's morgens de zon opkwam en het gezoem langzaam wegsterfde zaten er nog enkel honderden muggen vast in de gaatjes van het muskietennet. In Kakadu was dat en niet eens tijdens het regenseizoen.
Ik kocht muggensray terplaatse omdat die dikwijls beter is dan die van hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() heb al een middel op basis van 50% deet, dat zal wel straf genoeg zijn.
idd vertellen dokters dat het maar enkele uren meegaat. mijn apothekeres was lichtjes gechoqueerd door mijn vraag en beweert dat het de hele nacht meegaat. whatever, ik ga echt geen muskietennet meezeulen. dit zalfke en malarone moet wel volstaan. misschien koop ik nog wat muggenplaatjes ter plaatse als ik toevallig een winkel tegenkom.