Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Wouter Van Bellingen (Onafh op lijst sp.a, voorheen spirit) (27 april tem 3 mei) Als zoon van Rwandese ouders werd Van Bellingen geadopteerd door een Vlaams gezin, vader bij Volksunie. Hij is een voormalig ambtenaar en de eerste zwarte schepen in Vlaanderen te Sint-Niklaas. Hij kwam in het nieuws toen enkele koppels weigerden om door hem te worden getrouwd. Voorheen bij spirit (nadien VlaamsProgressieven, nu SLP). Hij komt op als onafhankelijke op de lijst van de sp.a.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2009, 07:31   #1
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard het verschil

Beste Wouter (kameraden mogen elkaar al eens bij de voornaam aanspreken, nietwaar),

waarin/waarbij maakt u het verschil? waarom dient iemand op u te stemmen? waar liggen uw competenties en frisse ideeën die anderen niet hebben?

en bijkomend: kunt u tegen de SpA partijlijn in stemmen nu u op hun lijsten staat, of heeft u daar sowieso geen behoefte aan?

thanks
Oud 29 april 2009, 08:23   #2
Wouter Van Bellingen

Standaard

*Ik ben een sociale mens die als onafhankelijke van op een strijdplaats aan deze verkiezingen wil meedoen. Ik doe aan een politiek van verandering.
*Aangezien ik volgende week pas mijn "gedurfde" gerechten voor een nieuwe politiek aan pers zal voorstellen, kan ik deze nu nog niet geven. Ik kan wil verwijzen naar mijn beleid op lokaal niveau dat sterk wordt gewaardeerd.
*Wat is het nut van onafhankelijk te zijn als je niet onafhankelijk mag stemmen.
Wouter Van Bellingen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 09:14   #3
an1958
Lokaal Raadslid

Standaard Wouter Van Bellingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Van Bellingen Bekijk bericht
*Ik ben een sociale mens die als onafhankelijke van op een strijdplaats aan deze verkiezingen wil meedoen. Ik doe aan een politiek van verandering.
*Aangezien ik volgende week pas mijn "gedurfde" gerechten voor een nieuwe politiek aan pers zal voorstellen, kan ik deze nu nog niet geven. Ik kan wil verwijzen naar mijn beleid op lokaal niveau dat sterk wordt gewaardeerd.
*Wat is het nut van onafhankelijk te zijn als je niet onafhankelijk mag stemmen.
Je maakt me echt nieuwsgierig,over wat je volgende week in de pers zult voorstellen.Kijk er met belangstelling naar uit.Dus tot de volgende keer.
Vooral kijk ik uit naar de politiek van de veranderingen.
Vermoed wel dat het iets heel anders zal zijn als J.P Van Rossum vertelde op de T.V bij Phara.
Hoop dat het smakelijke gerechten zijn,waar je ons ook dan het RECEPT meedeelt??
an1958 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2009, 09:19   #4
an1958
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Beste Wouter (kameraden mogen elkaar al eens bij de voornaam aanspreken, nietwaar),

waarin/waarbij maakt u het verschil? waarom dient iemand op u te stemmen? waar liggen uw competenties en frisse ideeën die anderen niet hebben?

en bijkomend: kunt u tegen de SpA partijlijn in stemmen nu u op hun lijsten staat, of heeft u daar sowieso geen behoefte aan?

thanks
Hopelijk wordt alles duidelijker als uw vragen beantwoord worden.Stel me ook zelf deze vragen.Afwachten,dus
an1958 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be