Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2009, 02:50   #1
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard VDAB Oost Vlaanderen

Het moet niet altijd negatief zijn...
Ik zet bij deze de VDAB van Oost Vlaanderen eens in de bloemetjes...

Letterijk dan, want zit daar in een opleiding wat naar het groene neigt.
Ik heb voor mijn cursus begon wat negatieve kritiek mogen ontvangen, maar ik ben blij uit eigen ervaring verder te gaan.

Ik raad dan ook elke werkloze aan die in het leven geen gepaste job vind, naar zijn mogelijkheden toe.
Verbreed uw mogelijkheden met een vdab opleiding zeg ik dan zo.

Ik ben er eigenlijk fier op.

Ik ben blij dat ik het VDAB kantoor ben binnen gestapt en vlakaf heb gezegd: mijn werkmotivatie is beneden alle peil, wat nu?
En nu? De motivatie staat weer volop in de hoogte, ik kijk uit naar maandag en nieuwe theorie gebonden aan praktijk.

Ik heb mijne draai gevonden denk ik zo, en het is fijn een duwtje in de rug te hebben.
Bedankt Ik rijd maandag met plezier "olle gazon" af
Oud 10 mei 2009, 08:06   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Kijk eens aan: de Vlaamse aanpak werkt.
Niet alleen goed voor de werklozensijfers, maar ook goed voor jezelf, zowel finansieel als sosiaal-psichologisch.

Wat een verschil met de franstalige pamper- en berustende aanpak: hier zijn wat senten voor de rest van je leven, en laat ons allen maar verder klagen, maar vooral niets doen.

Ook moedig om dat hier te posten, 420. Tweemaal profisiat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2009, 14:28   #3
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Op cursus blijf je toch geklasseerd als werkloze peisek
MAar neen echt hoor Schoofzak, de overheid werkt wel degelijk... En dat terwijl onze politieke crisis he
Het is ook vooral de instelling van mensen denk ik dat een andere "belevingservaring" veroorzaakt.

Ik heb ondervonden dat mensen nogal snel een excuusje gebruiken om iets te ontlopen. Maar als ge eens echt goed gaat spreken zonder vooroordelen dan zou je nog verbaasd staan.

De Vlaamse aanpakt werkt wel degelijk
En het grappige is, nu ik op cursus ben sms'en de interims voor werk, zelfs al gebeld geweest voor een weekje telefonist.
Maar laat ze maar bellen, kga die cursus afmaken en in die sector vast werk vinden.

np om het hier te melden

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be