![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Feitelijk kan men de NVA ook vervolgen met deze antidiscriminatiewet.
Met dit precedent kan men ook de vzw's van de nva aanpakken wegens haat en discriminatie tegenover de Walen. Ik zie de rechter al zwaaien met het pamflet waarop staat dat ieder Vlaams gezin ieder 2 jaar een auto weggeeft aan de Walen.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie vergeten al die arme negerkes in de congo, als we nu eens met zen allen op zoek gaan naar racistische teksten uit den bijbel, uit verslagen uit de congo enz... dan kunnen we de Kerk, De staat, de SP , De VLD en de CVP een proces aandoen.
Alleen Berre 2 zal er van tussen muizen want die kan niet vervolgd worden, ... die heeft goddelijke privileges, ik vraag mij af wanneer hij zijn eerste mirakel gaat doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() dat zijn nu de gevolgen waar de rechter duidelijk geen rekening mee gehouden heeft, nu kunnen de politieke partijen elkaar pesten zonder er veel moeite voor te moeten doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nog nooit 1 links over "rassen als sociale constructie" horen zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Indien het Blok veroordeeld werd omdat het "op een systematisch georganizeerde wijze een bepaalde minderheid tot zondebok stigmatizeert" (ik citeer thepiano die zich waarschijnlijk baseerde op de tekst van het vonnis zelf, dan kan de N-VA inderdaad veroordeeld worden. Er zijn veel brochures van de N-VA waarin de Waalse minderheid op een systematisch georganizeerde wijze tot zondebok gestigmatizeert wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Nva heeft al bewezen dat ze ongevaarlijk is voor het regime! Daarom zal men nooit een proces tegen deze partij inspannen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar het aanzetten tot haat ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als ze morgen beginnen met constant alle walen er van te beschuldigen criminelen te zijn die enkel leven om te kunnen profiteren van de vlamingen en ondetussen ze constant uitschelden dat verkondigen gedurende een 10 jaar dan kunnen ze ook misschien veroordeelt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Waal (geen afbreking) /wal/ de (m.); Walen vrouw: Walin bewoner van de Franstalige provincies in België of daarvan afkomstig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Elke partij die een bedreiging is voor dit land gaat eraan. Dat racisme is de spreekwoordelijke stok. Was dat er niet, ze hadden wel iets verzonnen. Ze verweten verdorie een simpel zangeresje al nazi symphatiën (Rudolf Hess...)
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom de zaken ingewikkeld maken?
Voor de N-VA is alles de schuld van de Walen. Voor het VB is alles de schuld van de Walen en de vreemdelingen. Het is bijzonder hypocriet om nu te zeggen dat de N-VA een andere beeldvorming heeft dan het VB, een open nabuurschap nastreeft (alsof het VB het anders zegt) enz. Als het VB veroordeelt wordt op basis van deze wet, dient de N-VA ook veroordeeld te worden, zoniet dan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ongetwijfeld gaat u me de volledige waarheid vertellen.
'Het VB streeft naar een asociale, gesloten, achterlijke Vlaamse republiek' 'De N-VA streeft naar een sociale, open, progressieve Vlaamse republiek' ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |