![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze thread is bedoeld om online pokerstrategieën te bespreken die gebaseerd zijn op elementen die strikt gezien niks met de kaarten te maken te hebben.
Hoe origineler, hoe liever. Een voorbeeld : De 'theorie' die ik vandaag ga testen is de volgende. Ik postuleer dat het perfect mogelijk is de intelligentie en de speelstijl van tegenspelers in te schatten op basis van hun ... image, dat is : op basis van het prentje dat ze hebben gekozen als 'avatar'. Ihb wil ik de volgende hypotheses toetsen : - voetbalavatars : spelen sowieso slechter - babyfoto : nemen weinig risico en hopen waarschijnlijk dat je hun verloren portefeuille terugbrengt ![]() - femme fatale : weten wat ze doen - een oog dat je aanstaart : weet ik nog niet ( ik haat ze ! ) - 'pasfoto' : absolute losers - originele stijlvolle avatars : explorers, geen grinders bepaalde avatars doen me ook vermoeden dat de speler software gebruikt, hypothese onder constructie ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 19 juli 2009 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() No kidding.
Stel dat ik aan een tafel van negen binnen de minuut op basis van de avatars de winnaar(s) van het komend half uur kan voorspellen ![]() Hoe zet ik dit om in een winnende strategie ? Allez experts, shoot ! Laatst gewijzigd door Knipp : 19 juli 2009 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zo voor online pokeren...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En ik zit dan weer liever aan een tafel van negen ... om theorieën te ontwikkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder kan je proberenin te schatten of iemand bijvoorbeeld bluft, of dat hij alleen maar zo zou spelen als hij echt iets heeft. Maar wat dat betreft is het waarschijnlijk zinniger om het spel gewoon een tijdje te volgen, daar leer je waarschijnlijk meer van dan van het plaatje.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik vind pokeren nogal een ordinaire bezigheid.
het schijnt weer hip te zijn bij de jeugd, en natuurlijk voor grof geld (briefjes van 50 euro zijn geen uitzondering). je kunt je al voorstellen in wat voor ruzies dat kan ontaarden onder die pokerende zogenaamde 'vrienden'. want met echte vrienden poker je niet voor zo'n bedragen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 19 juli 2009 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet zowat het goedkooste amusement ter wereld zijn. Je kan het ook als mentale oefening zien, zoals ook wel van schaken wordt beweerd dat het denkvermogen ontwikkelt. Of als oefening in zelfbeheersing en focus ![]() Prima medicijn voor waaihoofd knipp ? Het dollardeel gaat integraal naar prijzengeld, en wordt volgens een sleutel verdeeld over de 15 �* 20 % beste spelers. Laatst gewijzigd door Knipp : 20 juli 2009 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |