![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() KULeuven bekijkt de positie van Storme
De KULeuven zal nagaan of ze sancties neemt tegen professor Matthias Storme. Die heeft na het arrest over het Vlaams Blok van het Gentse hof van beroep opgeroepen om voor de extreem-rechtse partij te stemmen. Storme, ook bestuurslid van de N-VA, noemt het arrest een brug te ver en een aanfluiting van de vrije meningsuiting. Zaterdag zei N-VA-voorzitter Geert Bourgeois dat Storme zich met zijn uitspraken buiten de partij had geplaatst. Rector Oosterlinck van de KULeuvenwil een gesprek met Storme om na te gaan wat hij precies heeft gezegd. (bron: vrtnieuws.net) |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En jij vind dat een goed teken voor de mate waarin Bourgeois met een open geest een discussie aangaat mbt het VB??? |
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Zeer dappere professor. Ik ga volledig akkoord met hem, meer nog, ik zal vele van mijn cliënten aanmoedigen om dat EFFECTIEF te doen, en hoop dat ook. Want de kiesplicht blijft... geheim.
Jean Marc VAN BELLE [email protected]
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ik realiseer mij hier net dat de nog veel grotere issue van dit bericht helemaal niks met de N-VA te maken heeft.
Maar in GVD WAT VOOR EEN LAND LEVEN WIJ ALS ZEGGEN 'iedereen is (bijna) moreel verplicht op het VB te stemmen' ERTOE LEID DAT JE JE JOB KAN VERLIEZEN EN DAT MENSEN DAT NOG NORMAAL VINDEN OOK????? BELGIË DREIGT NIET EEN POLITIESTAAT TE WORDEN, HET IS HET GVD AL!!!!! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Door zo'n zaken word ik alleen maar bozer! En boze mensen stemmen op boze partijen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs mij maakt het boos en als ik een ding ben dan ben ik helemaal geen boos mens. Integendeel zelfs...
Ik begin te begrijpen hoe Ivan met de beremuts en zijn Natasja zich moet hebben gevoeld al die jaren in de USSR.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |