Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2009, 14:07   #1
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard Arme agenten

Hier se , dan hebben die sukkelaars ook een eigen draadje ...
Al hun miserie kan hier gepost worden en wij kunnen er hartelijk mee lachen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 14:09   #2
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Als agent van de NWO eis ik opslag !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 14:09   #3
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-dan-140.dhtml

Nieuwe Nederlandse politiewagens mogen niet harder dan 140
Nederlandse KLPD-agenten mogen in hun nieuwste dienstwagens, de Volvo V50, nu al acht weken niet harder dan 140 kilometer per uur rijden meldt De Stentor. De remmen zijn zijn niet bestand tegen het zware werk van de snelwegpolitie en vliegen spontaan in brand. Het gaat om de Volvo V50 d5, een 185 pk diesel, die een topsnelheid kan halen van 215 km/u. Volvo zoekt naar een oplossing voor het probleem.

Een opgefokt snorfietsje kunnen ze op de autosnelweg dus niet inhalen ...
Oud 2 september 2009, 14:10   #4
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  politie_kennismaken.jpg
Bekeken: 101
Grootte:  94,1 KB
ID: 54635
Oud 2 september 2009, 14:24   #5
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Een land met lachende agentengezichtjes moet wel een gelukkig land zijn...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 14:25   #6
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eentje van een tijdje terug, heeft hier nog op het forum gestaan als ik me niet vergis:

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...mf25032009_019
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 15:44   #7
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...gen-stuk.dhtml

Hond bijt vier banden van politiewagen stuk
De sheriff van Cumberland County in North Carolina zit met kosten. Bij een interventie van een van z'n deputies heeft een pitbull de vier banden van een politievoertuig stukgebeten.

Deputy Lynn Lavallis reed zondag naar een oproep voor een luidruchtige hond in Hope Mills. Ze parkeerde haar auto op de oprit en belde aan bij de dame die de politie had opgeroepen. Toen de agente naar haar wagen terugkeerde, moest ze vaststellen dat de vier banden waren stukgebeten.

woef woef ...
Oud 2 september 2009, 22:11   #8
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Zeer bekend probleem op de Turnhoutsebaan in Borgerhout ...
Je laat een euro vallen en krijgt het maar niet opgeraapt door die rotte tramsporen ...

(Waarom er een bord naast die combi ligt weet ik niet , onze frituur doet de frieten in een kartonnen bakje ...)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  combi21.jpg‎
Bekeken: 121
Grootte:  72,3 KB
ID: 54668  

Oud 2 september 2009, 22:15   #9
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Dit gaat een van m'n favoriete draden worden, ik voel het
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 22:18   #10
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Dit gaat een van m'n favoriete draden worden, ik voel het

Wedden da gij al een arsenaal met flikkenartikels klaar hebt staan ...

En neen , ge moogt uw eigen boetes ni publiceren in dezen draad , anders haalt die de forumquiz in op nen dag ...
Oud 2 september 2009, 22:20   #11
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Politie-oefening met molotov-cocktails loopt faliekant af
Citaat:
De politie organiseert sinds kort vorming om vertrouwd te worden met vuur en het gooien van molotov-cocktails.[...]
Een heel peloton van de politiezone Brussel-Elsene werd door hun instructeurs zonder waarschuwing in een brandende muur gestuurd, met vlammen van 8 tot 10 meter hoog. De uitrusting vatte vuur en agenten liepen brandwonden op. Er werd een waterkanon ingezet om te blussen.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2009, 22:20   #12
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

Wedden da gij al een arsenaal met flikkenartikels klaar hebt staan ...

En neen , ge moogt uw eigen boetes ni publiceren in dezen draad , anders haalt die de forumquiz in op nen dag ...
en ik geband voor het flooden zeker
Oud 3 september 2009, 07:43   #13
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

open brief aan de flikken :

(verstuurd naar aanleiding van een PV voor 56 km/u waar maar 50 mocht)

Vilvoorde, 24 juni 2009

Wij hebben uw Proces-verbaal BR.98.LP.424963/2009-02/06/2009 vandaag goed ontvangen en danken u hiervoor.
Het is hartverwarmend om te mogen vaststellen dat er nog dappere politiebeambten bestaan die er niet voor terugdeinzen om werk te maken van een snelheids-overtreding van maar liefst 6 km/u. Op de Woluwelaan is er op elk wegvak een andere snelheidsbeperking van toepassing: nu eens 70, dan plots 50 en soms gewoon 90 km/u. Het is dan ook van het allergrootste belang om dat allemaal netjes in goede banen te leiden.
Het is vanzelfsprekend dat hierbij de hard werkende Vlaming geviseerd wordt, die zich omstreeks 16u naar een belangrijke vergadering begeeft. D�*�*r valt immers het meeste geld te rapen. Het is trouwens verwonderlijk dat er nog hard werkende Vlamingen zijn, aangezien misdaad beter loont en ongestraft blijft.
Als die een hectare grote weed-plantage begint of leeft van car- en home-jackings, heeft die immers een veel kleinere pakkans dan wanneer die zijn brood eerlijk wenst te verdienen.
De ijverige politiebeambten verdienen ook alle lof omdat ze nog een plek gevonden hebben waar er géén wegenwerken zijn en waar er om 16u nog geen eindeloze files staan aan te schuiven. Dergelijke plaatsen worden zeer zeldzaam in Vlaanderen. Knap werk dus, want in stilstaand verkeer valt niet veel te rapen...

Het spreekt vanzelf dat ik als voorbeeldige burger de achterstand op het ministerie van justitie, uitsluitend bevolkt door hardwerkende ambtenaren en magistraten, niet wens te vergroten. Ik aanvaard dan ook graag de uitnodiging om een bijkomende 50 EUR te storten in de staatskas, want die kan dat goed gebruiken. Ik heb vernomen dat vooral de inwoners van het zuiden des lands deze gulle bijdragen graag zien komen.

Wees gerust dat ik mijn rijgedrag niet zal wijzigen, zodat u mij ook in de toekomst nog gelijkaardige verzoeken kan toesturen.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 07:54   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht

Vilvoorde, 24 juni 2009

Wij hebben uw Proces-verbaal BR.98.LP.424963/2009-02/06/2009 vandaag goed ontvangen en danken u hiervoor.
Het is hartverwarmend om te mogen vaststellen dat er nog dappere politiebeambten bestaan die er niet voor terugdeinzen om werk te maken van een snelheids-overtreding van maar liefst 6 km/u. Op de Woluwelaan is er op elk wegvak een andere snelheidsbeperking van toepassing: nu eens 70, dan plots 50 en soms gewoon 90 km/u. Het is dan ook van het allergrootste belang om dat allemaal netjes in goede banen te leiden.
Het is vanzelfsprekend dat hierbij de hard werkende Vlaming geviseerd wordt, die zich omstreeks 16u naar een belangrijke vergadering begeeft. D�*�*r valt immers het meeste geld te rapen. Het is trouwens verwonderlijk dat er nog hard werkende Vlamingen zijn, aangezien misdaad beter loont en ongestraft blijft.
Als die een hectare grote weed-plantage begint of leeft van car- en home-jackings, heeft die immers een veel kleinere pakkans dan wanneer die zijn brood eerlijk wenst te verdienen.
De ijverige politiebeambten verdienen ook alle lof omdat ze nog een plek gevonden hebben waar er géén wegenwerken zijn en waar er om 16u nog geen eindeloze files staan aan te schuiven. Dergelijke plaatsen worden zeer zeldzaam in Vlaanderen. Knap werk dus, want in stilstaand verkeer valt niet veel te rapen...

Het spreekt vanzelf dat ik als voorbeeldige burger de achterstand op het ministerie van justitie, uitsluitend bevolkt door hardwerkende ambtenaren en magistraten, niet wens te vergroten. Ik aanvaard dan ook graag de uitnodiging om een bijkomende 50 EUR te storten in de staatskas, want die kan dat goed gebruiken. Ik heb vernomen dat vooral de inwoners van het zuiden des lands deze gulle bijdragen graag zien komen.

Wees gerust dat ik mijn rijgedrag niet zal wijzigen, zodat u mij ook in de toekomst nog gelijkaardige verzoeken kan toesturen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 08:43   #15
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Nederlandse politie mag niet sneller dan 140 km/u rijden

http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.as...MF02092009_056

De arme jongens toch

Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 08:49   #16
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vilvoorde, 24 juni 2009

Oud 3 september 2009, 08:50   #17
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Politieagenten maken heel wat zware fouten maar je moet toch nog altijd respect kunnen opbrengen voor mensen die hun leven willen wagen voor de veiligheid van de gemeenschap.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 08:59   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vilvoorde, 24 juni 2009

Zo moesten er meer zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 20:10   #19
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Politieagenten maken heel wat zware fouten maar je moet toch nog altijd respect kunnen opbrengen voor mensen die hun leven willen wagen voor de veiligheid van de gemeenschap.
Idd , en voor gele auto's ook ...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...amleggen.dhtml

Nederlandse agent geschept toen hij verkeer wou lamleggen

En het staat er op het filmke
(maar aangezien wij geen ramptoeristen zijn kijken we daar niet naar hé ...)
Oud 3 september 2009, 20:22   #20
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Ik stoor mij niet aan die flikken.
De vervrouwelijking daar bij de polies ergerd mij wat meer.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 3 september 2009 om 20:22.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be