![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Hier terug, na verwijderd wegens (waarschijnlijk) dubbelnick.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Zoals ik al in versie 1 van deze draad meldde kwa info:
het is terug te zien bij http://www.rtbf.be/tv/emission/detai...a-la-une?id=25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 2 februari 2015 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we die opnames niet voor nodig. Gewoon even de koran opdoen. In aja 223 van soera 2 kan je immers lezen dat
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lombardije vaardigt richtlijnen uit die de bouw van nieuwe moskeeën zo goed als onmogelijk maakt.
http://www.thedailybeast.com/article...osque-law.html
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke zijn geen vrouw "hebben" & hebben waard !!!!!!!!
Waar halen ze zulke vernederende & achterlijke praat vandaan ???? Zouden ze dat tegen hun eigen vrouw & moeder ook durven zeggen ???? Gewoonweg TE goor !!!! En vrouwen moeten ook niet dienen als een wipfabriek !!!! Een vrouw mag zelfs niet weggestopt worden !!!! Een vrouw moet ook alleen naar buiten kunnen gaan !!!! Vrouwen in bv bikini of minirokjes maakt hen nog geen hoeren !!!! Een vrouw is niet minderwaardig !!!! Vrouwen met (mannelijke) vrienden op stap , moet ook kunnen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ze zeggen dat ook als er vrouwen in het publiek zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja .... wat kan men daaraan doen ??
Hoe moet men dit oplossen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() In Hitler-Duitsland hadden de vrouwen alleszins meer rechten ... De islam is nog slechter dan het nazisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt geen van beide te (willen) worden !!
![]() |
![]() |