![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het toppunt van sinisme; lees een artikel met het meest tegenstrijdigheden; lees een tekst over iemand die anderen kleineert maar zelf o zo klein blijkt te zijn; lees hoe een heer van stand zijn tableaus van de muur pakt en verhuist en zodoende wel aan B. gehecht is, niet aan Vlaanderen, en al zeker niet aan één of andere gemeente .... en zo zou het goed moeten zijn; lees hoe hij als verantwoordelijke 11.000 € schenkt aan de KUL omdat hij iets niet goed vond, maar de teelballen niet had om het 'gewoon te zeggen' .... maar Onkeldinges was een goede minister .. euh ??? ...
Oh ... ochgottekes, hij gaat een boek schrijven over de Kataren en de kultuur van Zuid-Frankrijk ... Zou Bplus treuren om zijn vertrek ? 't Is waar: wat we zelf doen, doen we beter, is een slogan. Die niet in alle 100 persent van de gevallen perfekt lukt. 't Zou er nog aan moeten mankeren. De keuze om hem aan het hoofd van de vrt te zetten was waarschijnlijk iets te politiek gekleurd, maar dat het toch maar geflikt is dat we van hem af zijn: ja, dat is beter ... link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=EH2EDM01
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() tonieke emigreert oa omdat Bourgeois het lieke van clouseau niet mooi vindt.
bye bye tony, hopelijk volgen er zeer velen in uw spoortjes Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 september 2009 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat ik onthou uit dat interview : de manier die Van Mechelen en Mary wouden aangrijpen om internet in iedere huiskamer te krijgen ipv slechts bij 65% en Boerçois die dat heeft tegengehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de manier waarop ze het wouden doen, zou dat het duopolie belgakom - telenet verbroken hebben ? En heeft sindsdien het Institiuut voor Breedbandtechnologie geen mogelijkheden meer gekregen? Wat ik me herinner van die epizode uit de politiek omtrent de vrt edm, is dat dienen Toni Mari dacht dat het geld zomaar aan de bomen van de staat groeide. Hij dacht dat het voldoende was dat hij een idee had, zelfs al was het dan een goed idee, en dat dan het geld zomaar vanzelf toestroomde. Of zijn we vergeten dat in diezelfde periode men ook veel moeite deed om de wachtlijsten voor de gehandikapten weg te werken; men daar ook veel, heel veel, senten in gestoken heeft, maar dat de vraag naar opvang voor gehandikapten maar bleef stijgen ... Is er hier één lnkse jongen die durft beweren dat men toch maar wat senten uit die sektor had moeten verschuiven ? Dat ventje is een rotverwend jochie in plaats van een ceo. 168 uur per week, en met problemen gaan slapen er ermee opstaan: laat me niet lachen aub ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo vader zo zoon, zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit, weer een Belgicist die kleur bekent en naar zijn echte vaderland vertrekt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() bwa, ik heb geen kinderen, ze kunnen dus ook niet erfelijk belast zijn
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() wie zal hem missen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel ver in mijn achterhoofd, mijn ver aangetast geheugen .... staat vaag iets voor dat men ook een sosiaal tarief voor internetaansluitingen heeft ingevoerd. Nu is eigenlijk het beste sosiaal tarief nog het volgende: een fatsoenlijke markt voor pc's, met prijzen zoals in Nederland en/of Frankrijk ... en een fatsoenlijke markt voor de aansluitingen, en niet zoals onze duopolie. Gekombineerd met werk in plaats van in de werkloosheidsval getrapt natuurlijk ... bla .. bla ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een lafaard, die Mary.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien heeft hij de Humo van de week gelezen. Daarin stond ook dat de mensen die de DDR ontvluchtten de val hadden bespoedigd.
Citaat:
Op een ander forum ken ik zelfs één die al een tweede huis heeft in Frankrijk en van plan is dit landje te verlaten in afzienbare tijd. Die man walgt van Nederland. Niets tegen mensen die van Frankrijk houden, maar het toont toch hoe veel belgicisten van de oude stempel denken. Het gaat dus over Nederlandstaligen hè? Natuurlijk zijn het geen "verraders": het is de combinatie met een afkeer van Nederland dat er nogal moeilijk ingaat bij mij. Hoe is het mogelijk? Dit is ook de reden waarom Vlaamse politici vaak de grootste vijand van Vlamingen zelf zijn.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 september 2009 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel vast dat hij heel veel kritiek uit op het federalisme, maar zelf geen enkel werkend alternatief naar voor schuift, dat heeft hij gemeen met alle reactionair-belgicisten. Destructieve kritiek, die alleen schijnt te dienen om het onvermijdelijke zo lang mogelijk uit te stellen. En dan gaat hij uit frustratie maar lopen. Want de VRT wil geen propaganda maken voor zijn B-Plus naaikring, ocharme. Waarom zouden ze dat? Hoeveel stemmen haalt dat clupke? En welk constructief project hebben die ooit naar voor geschoven?
En ik stel vast dat hij graag schimpt op mensen, maar zijn eigen grote fouten natuurlijk niet wil toegeven. Dat hij de VRT financieel aan de rand van het bankroet bracht, en dat wou camoufleren door een megalomaan project van digitale thema-zenders dat voor Vlaanderen totaal onbetaalbaar was. Dat hij als ex-directeur van IBM er alles aan deed om IBM rijk te maken. Een IT-project waar IBM niet bij betrokken was bestond in de tijd van Tony Mary niet! Dat deed hij samen met vriendje Dirk Van Mechelen. Vlaamse leveranciers waren niet goed genoeg. En dan zjn pogingen om via zijn loge-vriendjes het vernietigende rekenhof-dossier tegen hemzelf en Aimé van Hecke te manipuleren! Om nog te zwijgen van zijn afschuwwekkende afscheids-premie. Nee, die Tony Mary is alles wat een goede loge-liberaal moet zijn: anti-vlaams, anti-katholieke papenfretter, corrupt en achterbaks. Geen wonder dat hij indertijd door de Ø-VLD werd binnengehaald om te verhinderen dat de BRT echt een VRT zou worden met de V van Vlaams. Maar goed we zijn blij dat hij weggaat, en hopen dat vele loge-liberalen hem zullen volgen. Over de echte reden kunnen we alleen maar gissen. Last met de belastingen misschien? |
![]() |
![]() |