![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ophef om vermoorde moslima ALEXANDRIË - In het Egyptische Alexandrië is onder de grote belangstelling de moslima begraven die vorige week werd doodgestoken bij een rechtszitting in Duitsland .. (bron)
Het verhaal? Egyptian woman killed in German court for being veiled http://www.silobreaker.com/egyptian-...39078030999552 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Reaktionen auf den Mord an Marwa El-Sherbini, Aufruf zur Demonstration in Berlin
http://ufuq.de/newsblog/529-mord-an-...strieren-oder- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vreselijk...die buurman moet heel zwaar gestraft worden,een zwangere vrouw doden in een rechtszaal! En nog wel voor de ogen van haar zoontje...walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zeer trieste zaak, waarvan er in de toekomst nog veel meer gaan komen, vrees ik. Die dader mag wat mij betreft vandaag nog opgeruimd/opgeborgen worden.
Ruim veertig jaar totaal mislukte integratie- en immigratiepolitiek begint zo langzamerhand zijn trieste tol te eisen waarvan onschuldigen het slachtoffer worden. Met dank aan een groot aantal linkse wereldvreemde gekken met hun utopistische multikul en het internationale grootkapitaal die tesamen zulks allemaal hebben mogelijk gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Haar man werd ook twee keer aangevallen, een keer door de politie toen hij opstond om zijn vrouw te beschermen, en andere keer door de moordenaar zelf.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Bijzonder erg. Het is evident dat deze dader hard zal worden bestraft. Elders in de islamwereld vinden arme westerse gijzelaars de dood omdat ze de racisten onder de moslims tegen kwamen. RIP voor alle slachtoffers van religiueze waanzin en racisme.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 7 juli 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() FREE - for Dr. Marwa Sherbini
What goes through your mind? As you sit there looking at me. Well I can tell from your looks. That you think I'm so oppressed. But I don't need for you to liberate me .. (youtube) Laatst gewijzigd door porpo : 7 juli 2009 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() neergestoken door moslimpa ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is nogal kort door de bocht me dunkt. Ga je nu ook beweren dat Julie en Melisa en An en Eefje schuld treft aan hun ontvoering, mishandeling en dood? ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 7 juli 2009 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het gevolg van haatzaaierij. Ik voorspel dat zulke gevallen nog zullen gebeuren.
steek de mensen hun hoofden vol met gedachten dat de islam "oh zo slecht is"...
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus het zijn de 'multikuls" die zoiets doen??? wat heb je gedronken? dit was duidelijk een uiterst rechtse islamhater. jammer genoeg zijn er hier ook zo een paar islamhaters op dit forum.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 juli 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik stel mede 40 jaar links wanbeleid op het gebied van welhaast ongebreidelde immigratie, alsmede een compleet gefaald integratiebeleid mede verantwoordelijk voor dit drama ja. Zoals ik al zei tesamen met het internationale grootkapitaal.
Dat zal u wel dunken ja. Daar lig ik verder niet wakker van. Wat hebben die met deze zaak te maken? Die heb ik toch helemaal niet genoemd? Maar goed, ook hun dood is een onrechtstreeks gevolg van jarenlang links wanbeleid op hetgebied van o.a. misdaad en strafrecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Neen, het trieste gevolg van 4 decennia lang ongebreidelde import van niet-compatibele elementen in onze samenleving. Vroeg of laat wreekt zich dat, en dit zijn de trieste gevolgen daarvan.
Daar moet ik u bijtreden. Dit gaat nog veel vaker gebeuren, en is al vaker gebeurd ook. Meestal waren echter de autochtonen het slachtoffer hiervan. De kruik gaat te water tot ze barst, en voor veel autochtonen is de maat onderhand vol en bij sommigen slaan dan helaas de stoppen door. De islam is dan ook een perverse ideologie. Dat staat bijten kijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steeds meer autochtonen zijn die door de strot geramde multikul, met alle extra problematiek van dien, steeds vaker zat aan het worden. En het verbaast me eigenlijk dat zulks nog niet veel eerder en op veel grotere schaal heeft plaatsgevonden. Maar wat niet is, kan nog komen, of beter gezegd, zal nog komen. Over gans Europa voorspel ik de komende twee, drie decennia enorme etnisch-religieuze onlusten die wellicht in burgeroorlogachtige toestanden kunnen uitmonden. En het zal meestal autochtoon versus islam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en waarin verschilt jouw ideologie dan met die van de extremistische moslims?
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik hou er geen rigide ideologie op na, maar moet ik persé in een hokje gestopt worden, kunt u me bij de afdeling volksnationalisten met een uitgesproken links economische visie rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Er valt dus een gat en dat gaat gevuld worden door burgerwachten die opereren buiten de overheid om. Dit proces is niet uitzonderlijk. je ziet het altijd als de overheid terug treed wat soms de eerste stap is op weg naar een natieloze staat (Somalië b.v.). Danes fear race riots Citaat:
The Jackal Manifesto Een vertaling van he Deens naar het Engels is hier: http://gatesofvienna.blogspot.com/20...manifesto.html Laatst gewijzigd door Mahalingam : 7 juli 2009 om 20:19. Reden: typo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je "liever" slaat dus enkel op welke moslim hij van kant maakte. Zolang hij maar een moslim van kant maakte is 't goed voor jou? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2009 om 21:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder verwijt u de vrouw, omdat zij faalde te integreren met haar hoofddoek op. ![]() Laatst gewijzigd door anoniempje : 7 juli 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |