![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht altijd dat dit het subforum was voor meer hoogstaande, erudiete discussies, wat strenger gemodereerd en zo... Alleen: het is zo dood als een pier en topics als http://forum.politics.be/showthread.php?t=132731 lijken me nu niet meteen iets voor highbrows...
Een mislukt experiment? Of kan het nog gered worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Er zijn gewoon veel te veel subfora hier, afvoeren dus, die handel!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Afgaande op het aantal discussies kunnen we alvast Democratie.Nu opdoeken.
![]() Toch ben ik wel gewonnen voor thematische subforums (onderwijs, media, cultuur, justitie...), vooral omwille van de overzichtelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Niets overzichtelijker als alle ernstige onderwerpen op 1 page, en de zever ook op 1 page, zoals bij Politicsinfo destijds.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De subfora economie, geschiedenis, milieu en mobiliteit hebben alleszins meer structuur gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
De subforums "links" en "rechts" vind ik dan weer zinloos. Veel beweegt er niet, en die tegenstelling is totaal achterhaald. Ach, men moet gewoon een periode van "trial and error" invoeren. Uiteindelijk zullen de zinvolle subforums dan wel komen bovendrijven. ![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 29 december 2009 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |