![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van jullie heeft er al eens geld uitgegeven aan legale downloads? Wie koopt er soms cd's via iTunes, games via Windows Live of Steam, downloadbare dvd's of liveconcerten via de officiële websites van muziekgroepen?
En waarom wel of waarom niet? Bv. je hebt geen creditcard, je vertrouwt het niet om online transacties te doen, of je geeft er gewoon nog altijd de voorkeur aan om een echte cd of dvd in handen te hebben in plaats van een verzameling mp3-tjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik koop wel eens muziek op iTunes. Heb ook al concerten gedownload van de websites van Metallica en Pearl Jam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder trek ik nogal wat binnen via internet, maar betalen doe ik er niet voor. Van de meeste ligt er hier wat verderop wel een LP. Vroeger in de goeden ouden tijd dan kon je nog wapens versassen over internet, maar dat is nu in België "aan banden gelegd."
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nee, zelfs bekende zangers doen aan piraterij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik kan putten uit zo 'n 198.000 CD's koop ik montjesmaat en zeker niet online.
Wel zit ik op een Nederpop- en andere muziekforums waar met WinWar of YouSendIt driftig geruild wordt, want ondanks die 198.000 CD's vind ik af en toe leuke nummers of commercials die ontbreken. Hier een complete bootleg van de Nederlandse popgroep Supersister. http://www.mediafire.com/?nzdy5j2ndjz of één simpele track: Patricia Paay - Skol International Beer (commercial Radio Veronica) http://www.yousendit.com/transfer.ph...TEREa1YzZUE9PQ |
![]() |
![]() |