![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Stefaan De Clerck, Yves Leterme, Roel Deseyn en andere CD&V-parlementairen nodigen West-Vlaamse jongeren uit.
Zaterdag 23 november gaan enkele CD&V-kopstukken de West-Vlaamse jeugd opzoeken. Achtereenvolgens wordt in Knokke-Heist, Tielt en Poperinge de dialoog aangegaan met jongeren over wat leeft bij hen. Het initiatief gaat uit van Belgiës jongste parlementslid, Roel Deseyn uit Kortrijk. Samen met Stefaan De Clerck, Yves Leterme en andere West-Vlaamse parlementairen gaan ze de boer op. Niet om elk een halfuur durende en weinig zeggende speech te lanceren, maar om echt in dialoog te gaan met de jongeren. Jongeren worden door de politieke wereld soms te weinig au serieux genomen. Vele jongeren betalen zich blauw aan veel te dure autoverzekeringen, en misschien straks aan superboetes. Ook het politieke gehakketak over de drugsnota is verwarrend; mag het nu of mag het nu niet? En wat vinden jongeren van het aanbod qua openbaar vervoer? Of van de beschikbare ruimte voor jeugd in hun gemeente? Of van…? Kortom het wordt een dag van confrontatie van ideeën, van dialoog tussen politiek en jeugd. Als u één van deze ontmoetingen wilt bijwonen, dan bent u van harte welkom. · Om 10u30 in CC De Scharpoord in Knokke-Heist (Meerlaan 32) · Om 14u00 in ’t Vijverhof in Tielt (Kortrijkstraat 66) · Om 17u30 in Poperinge in café De Keikop (Veurnestraat 9) Er staan ook bezoekjes aan een jeugdvereniging @ work op het menu (om 16u in Tielt) en er wordt afgesloten rond 20u00 met een bezoek aan een tentoonstelling van de Kunstbende die in het jeugdhuis van Poperinge doorgaat. Voor meer informatie: Robrecht Bothuyne (medewerker Roel Deseyn): 0478 21 91 47 Bercy Slegers (arrondissementeel secretaris): 0495 29 52 28 Stefaan De Clerck Voorzitter CD&V |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Ik woon in een gemeente waar de CD&v aan de macht is.Ik kan over CD&v maar 1 ding zeggen veel beloven maar niets realizeren.Toen mijn advokaat naar onze burgemeester (CD&V-er) belde om hem uitleg te vragen waarom hij niet had gereageerd op de brief die hij ontvig van de gezondheidsinspectie dat onze woning ongezond was verklaard begon hij haar uit te maken voor rotte vis.CD&V blijf aan mijn deur in elk geval maar weg want jullie zijn zakkenvullers en hebben geen greintje respect voor de gewone burgers.Jullie boren de gewone werkmens liever in de grond dan hem te helpen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() mja, je mag een nationale partij niet beoordelen op wat een gemeentelijke afdeling doet eh...
hoe dan ook valt het me op dat CD&V veel geleerd heeft uit zijn oppositiekuur... maar nog een lange weg te gaan heeft. Hopelijk lukt het. Dan hebben wij tenminste één waardige tegenstander. |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() neen das waar je kan ze niet over dezelfde kam scheren maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij hoor.In elk geval een waardige tegenstander zullen ze nooit worden.
![]() |
![]() |