![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Neem deel aan iets bijzonders, want we hebben jouw mening nodig!
Heb je een momentje vrij? Door onze online enquête in te vullen draagt u bij aan een nog nooit eerder wetenschappelijk onderzocht onderwerp! We willen je graag uitnodigen de volgende enquête in te vullen; http://lessius.qualtrics.com/SE/?SID...wWz2&SVID=Prod Het duurt ongeveer 15 minuten en gaat over advertenties voor nieuwe producten. Niet geïnteresseerd in zulke zaken? Jouw mening is even belangrijk! We willen namelijk achterhalen wat kan en niet kan. Je ziet, om onze thesis succesvol te beëindigen hebben we uw hulp meer dan nodig, dus aarzel niet. En het leuke is dat je er zelfs een waardebon mee kan winnen! Hartelijk bedankt, Carolien, Sarah, Dana en Eveline Studenten handelswetenschappen Lessius, Antwerpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: ik ben na de eerste "advertentie" al gestopt. Omwille van de leugen in jullie post hierboven. Dit onderwerp is al "duzenden" keren onderzocht. Salut.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 19 maart 2010 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Txiki,
je hebt gelijk, er zijn al gelijkaardig studies geweest (ook in direct marketing), MAAR deze waren nooit wetenschappelijk onderbouwd. Onze studie is dat wel en om dit wetenschappelijk te houden, hadden we zo graag jullie hulp. Mvg, Sarah |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wa schuift da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Een Bongobon (mist een goed of bijna goed antwoord op onze vraag op't einde van de enquête) en eeuwige dankbare studenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik zal het samenvatten: ik lees geen advertenties. Ze moesten het verbieden, die geestbevuiling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik ga niet moeilijk doen over 2 minuten van mijnen tijd..maar dit is minimaal 20 minuten 150 ? keuzes maken tussen bijna identieke supersaaie multipullchoice vraagjes..ik heb afgehaakt..sorry
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man dit is een slechte enquête. Ongelooflijk dat dergelijke rotzooi de goedkeuring krijgt van een prof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ingevuld. Al hoop ik dat de hele marketinggemeenschap kanker krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het houd niet alleen de resultaten van de enquête, maar maakt deel uit van het groeiproces van die studenten. En het loont steeds de moeite om als oudere tijd te maken voor de jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat dat over een koopverslaving en dementie? Sommige vragen zijn meer dan 2 keer voorgekomen
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Invullen die handel, die studenten hebben het al moeilijk genoeg!
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Carolien, Sarah, Dana en Eveline ,
Hou de adem in tot ik de volledige lijst heb afgewerkt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() ik dacht net een linkje naar topic op zita-forums te posten ,
maar jullie hebben dat blijkbaar al zelf gevonden ![]() http://forums.zita.be/lifestyle/1496...quetes-10.html ps ingevuld , oef ![]() ![]() wel , geen eigen e-mail adres maar forum politics aangeduid als mogelijke winnaar ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 19 maart 2010 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wetenschappelijk onderbouwd? En dan werf je mensen via een forum? Weg is je statistische relevantie.
![]() |