![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]Ralph Vloemans[/size]
![]() Ik ben geboren te Antwerpen in 1975. Mijn Middelbaar diploma Latijn-Grieks behaalde ik aan het Sint-Jan Berchmanscollege te Antwerpen. Nadien heb ik nog een graduaat informatica behaald. Ik heb van mijn hobby (computers) mijn werk kunnen maken: ik ben begonnen bij Belgacom als, wat dacht je, informaticus. Na een jaar ben ik overgestapt op de Generale Bank (nu Fortis) en nu werk ik, nog steeds als informaticus, bij een Japans bedrijf, Mitsui, te Brussel. Ik heb voor BUB gekozen, omdat zij proberen te doen wat de traditionee partijen niet doen. * Daar waar de meeste partijen ons landje, dat toch al zo klein is, nog eens proberen te splitsen, wil BUB een unitaire staat, net als de meeste Belgen. * De meeste partijen willen om één of andere obscure reden onze monarchie afschaffen. BUB wil dit niet, net als de meeste Belgen. * De meeste Belgen hebben een grondige hekel aan onze o-zo-goed-werkende administratie. Ook dit wil BUB aanpakken. Ik heb voor BUB gekozen. Moet u ook doen. www.bu-a.be |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Is dat de broer van ....
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
![]()
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat die 'positief' (voor zichzelf) proberen te realiseren: opnieuw aan de macht geraken een postje pakken. Daarvoor prostitueren ze zich als ouwe afgelebberde hoeren zelfs met hun ideologische opponenten: de anti-royalistische flaminganten van de N-VA. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De standpunten van de BUB zijn toch te omvatten in één citaat van Magheret Tatcher na haar aantreding: "waar tweedracht leidt, zullen wij eenheid scheppen" |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi ![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat voorkomt dit soort genante situaties waarin je complete families (na de Geelhand de Merxem-dynastie is er aflossing van de wacht) op de lijst moet hannesen misschien. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Awel, ik ga bij de kiezing eerst eens voor de grap zoeken naar de partij "ONS" en als ik ze niet vind doe ik nog mijn goesting.
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het maar normaal dat deze een plaats op de lijst krijgen. Anders moet U Erik en Herman Van Rompuy ook van de lijst gooien. |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
wa ??? stemmen halen dat wil elke partij |
|
![]() |