![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.lalibre.be/actu/elections...-le-mieux.html
1. Ecolo (66%) 2. CDh (64%) 3. MR (60%) 4. PS (57%) |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() MR 65%
CDh 64% Ecolo 61% PS 57% |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Ecolo (81%)
2. PS (73%) 3. CDH (53%) 4. MR (39%)
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 65% Mr
65% Ps 55% Ecolo 54%cdh
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() cdh: 56%
PS: 62% MR: 63% ecolo: 63% :/ vree duidelijke keuze zou ik in wallonië niet hebben.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij zowat iedereen hier liggen de resultaten blijkbaar nogal dicht bijeen. Het toont nog maar eens de schraalheid aan van een politiek landschap dat quasi uitsluitend uit traditionele partijen bestaat.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() PS (75%)
cdh (67%) ecolo (64%) MR (59%) Ik veronderstel dat ik een paar keer te weinig uitgesproken mijn mening heb gegeven. Hoedanook, ik zou Ecolo stemmen, mocht Groen niet opkomen in BHV.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leek niet over erg relevante thema's te gaan, maar soit...
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() MR: 67 %
Ecolo: 59 % PS: 57 % CDh: 55 % Tja, wat doe je daarmee? Die verkiezingen in Wallonië moeten echt pokkesaai zijn. |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olijfboom
Ecolo 79% PS 76% CDH 72% MR 46% Maar ik zou eerder PS dan Ecolo stemmen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 juni 2010 om 00:26. |
||||||
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() MR 74%; cdh 53, de rest gebuisd.
En ik ben allesbehalve een liberaal. Ge moet niet vragen hoe erg het daar is.
#13 |
Banneling
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat die vragen me meer liggen dan de vragen van bvb De Standaard. Zo ben ik al lang voorstander om sociale huurwoningen in feite te verkopen en is dat hier in Vlaanderen nog nooit zelfs maar besproken. Zeker gezien de gang van zaken in het pensioen debat kunnen de laagverdieners die pijler goed gebruiken. En zo waren er nog wel wat aandachtspunten die me aanspraken en die hier nooit of nauwelijks ter sprake komen.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
http://www.livios.be/nl/_immo/_guid/...ciale%20woning Vreemd trouwens dat dit nog federale materie is. Blijkbaar hangt dat nog samen met de (federale) huurwetgeving? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 juni 2010 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarin denk je dat Louis Tobback woont?
|
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stemt dus voor Olivier Maingain? Verbaast me niks...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die vind ik er knal op, eigenlijk ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Waarschijnlijk eerder de punten waar het gaat om ontvetting van de staat die het 'm doen.
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() lol:
PS: 78% Ecolo: 71% CDH: 58% MR: 51% En de rest van de partijen bestaan niet blijkbaar. http://elections.lalibre.be/?AC=2
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |