Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2004, 10:22   #1
Attiladehun
Banneling

Standaard

Er is heel wat te doen geweest over het al of niet dragen van hoofddoekjes door moslima's. Het zou erop neerkomen dat moslima's die willen dragen om hun vrouwelijkheid voor andere dan hun eigen man te bedekken...Eerst en vooral gaat het hier over de haren, en bij mijn weten is er nog wel wat meer aan een vrouw te bezien dan haar haar...
Nu het lente is en de temperaturen oplopen valt het mij toch wel op dat nogal wat jonge moslima's weliswaar hun hoofddoekje dragen, maar voor de rest vrij sensueel gekleed gaan. Bijvoorbeeld: een strak aangespannen bloes, waar je duidelijk de vorm van hun (dikwijls heerlijk mollige) borsten kunt doorzien, zelfs met hier en daar een door de kleding priemende tepel, een dito strakke rok of broek, die de kontpartijen duidelijk doet uitkomen, dikwijls dan nog geaccentueerd door een door hoge hakken versterkt heupwiegen...

Begrijp mij niet verkeerd, dit is geen kritiek op die moslima's, integendeel. Ik vind het heerlijk hoe die meisjes uiteindelijk hun hoofddoekje ironiseren door de rest van hun uiterlijk en zonder 'uitdagend' bloot rond te lopen. Ze weten gewoon hoe hun uiterlijk sensueel te laten zijn zonder oppervlakkige dooddoeners.
Ik vind ze niet eentonig gekleed gaan, zoals sommigen beweren. Zij zijn gewoon meer verfijnd in het tonen van de sensualiteit van hun lichaam.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 10:29   #2
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Beste overbesexte Atilla,

De hoofddoek en bijpassende kleding worden door vele Marokkaanse meisjes gedragen o.a. omwille van de mode. Elk jaar komt er wel iets nieuws uit en zelfs meisjes die nooit een hoofddoek of die soort kleding dragen doen dat wel eens omdat ze het mooi vinden.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 10:33   #3
Attiladehun
Banneling

Standaard

Mijn bericht heeft toch niks met sex te maken, maar met sensualiteit.
Maar verder heb je gelijk, dat is nu juist wat ik wou zeggen. Moslima's integreren die hoofddoek dikwijls in een eigentijdse modieuze kleding.
Mijn punt is dus uiteindelijk: wat is er daar mis mee? Laat die hoofddoek.
Er zijn wel andere heikele punten als het op 'vreemdelingenproblematiek' aankomt.
Oud 16 mei 2004, 15:34   #4
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gisteren stond de tv weer (tegen beter weten in) op het Eurosongfestival.
Heel wat groepjes waren op zijn zacht's gezegd "lichtjes gekleed, op het erotische af"... en uit de zaal vol moslims (ja toch?) is niemand schuimbekkend van woede om zoveel bloot het podium op gesprongen. En Allah heeft niet eens het plafond laten naar beneden komen en heeft dus mee genoten... Er waait toch alvast daar een nieuwe wind...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 18:46   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Mijn punt is dus uiteindelijk: wat is er daar mis mee? Laat die hoofddoek.
Er zijn wel andere heikele punten als het op 'vreemdelingenproblematiek' aankomt.
Zeer juist! Als die meisjes het dragen van een hoofddoekje op één of andere manier mooi vinden, laat ze dan! Kan het jou wat schelen?

Dat je zoiets ZELF niet mooi vindt, daar kan ik inkomen; er zijn wel meer van die modegrilletjes waarvan ik vind dat ze een manifest gebrek aan goede smaak etaleren, maar dat is natuurlijk maar mijn mening en wie ben ik om anderen op te leggen hoe ze zich moeten kleden of hoe niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 20:51   #6
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Atilla, ik vind het haar juist iets dat zeer sensueel kan zijn aan een vrouw...Ik heb ook, jammer genoeg, nog niet de eer gehad moslimas met priemende tepels tegen te komen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 08:13   #7
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is heel wat te doen geweest over het al of niet dragen van hoofddoekjes door moslima's. Het zou erop neerkomen dat moslima's die willen dragen om hun vrouwelijkheid voor andere dan hun eigen man te bedekken...Eerst en vooral gaat het hier over de haren, en bij mijn weten is er nog wel wat meer aan een vrouw te bezien dan haar haar...
Nu het lente is en de temperaturen oplopen valt het mij toch wel op dat nogal wat jonge moslima's weliswaar hun hoofddoekje dragen, maar voor de rest vrij sensueel gekleed gaan. Bijvoorbeeld: een strak aangespannen bloes, waar je duidelijk de vorm van hun (dikwijls heerlijk mollige) borsten kunt doorzien, zelfs met hier en daar een door de kleding priemende tepel, een dito strakke rok of broek, die de kontpartijen duidelijk doet uitkomen, dikwijls dan nog geaccentueerd door een door hoge hakken versterkt heupwiegen...
Hoofddoekjes + strakke modieuze kleren
is dat niet gelijk aan een verwestersing van de Islam

Citaat:
Begrijp mij niet verkeerd, dit is geen kritiek op die moslima's, integendeel. Ik vind het heerlijk hoe die meisjes uiteindelijk hun hoofddoekje ironiseren door de rest van hun uiterlijk en zonder 'uitdagend' bloot rond te lopen. Ze weten gewoon hoe hun uiterlijk sensueel te laten zijn zonder oppervlakkige dooddoeners.
Ik vind ze niet eentonig gekleed gaan, zoals sommigen beweren. Zij zijn gewoon meer verfijnd in het tonen van de sensualiteit van hun lichaam.

En dat allemaal zonder 1 tikje te krijgen van hun man? Die moslims van tegenwoordig zijn toch nie meer wat ze geweest zijn hee?
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 13:33   #8
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Atilla, ik vind het haar juist iets dat zeer sensueel kan zijn aan een vrouw...Ik heb ook, jammer genoeg, nog niet de eer gehad moslimas met priemende tepels tegen te komen.
Van dat haar heb je natuurlijk gelijk.
En wat betreft je tweede opmerking: geduld, een beetje geluk en een goed ontwikkelde opmerkingsgave, zonder nochtans indiscrete blikken te werpen natuurlijk...
Oud 17 mei 2004, 13:43   #9
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Hoofddoekjes + strakke modieuze kleren
is dat niet gelijk aan een verwestersing van de Islam

Citaat:

En dat allemaal zonder 1 tikje te krijgen van hun man? Die moslims van tegenwoordig zijn toch nie meer wat ze geweest zijn hee?
Inderdaad.
Juist daarom ben ik zo hevig als het over die jonge Marokkaanse crapullekes gaat, die, dat schijnen ze precies niet te beseffen, ook de boel verzieken voor hun eigen gemeenschap. Laat de gematigde en fatsoenlijke moslims en moslima's zich meer uitspreken tegen de relschoppers uit eigen rangen...
Laat die moslima's verder door onze straten heupwiegen, maar ban het tuig van de richel!
Oud 17 mei 2004, 15:09   #10
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Tot voor enkele dagen dacht ik ook: laat de moslima's hun sjaaltje en Danneels zijn Romeinse kol, de paus zijne rok.

Maar sedert die berichten over marocrimineeltjes die meisjes aanvallen als die geen sjaaltje dragen...

Neen. Nu twijfel ik.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 15:17   #11
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bijvoorbeeld: een strak aangespannen bloes, waar je duidelijk de vorm van hun (dikwijls heerlijk mollige) borsten kunt doorzien, zelfs met hier en daar een door de kleding priemende tepel, een dito strakke rok of broek, die de kontpartijen duidelijk doet uitkomen, dikwijls dan nog geaccentueerd door een door hoge hakken versterkt heupwiegen...
yep, de lente is duidelijk in het land
nog gene prijs gewonnen met het Penthouse-forum, Attila? zeker es meedoen

Citaat:
Ze weten gewoon hoe hun uiterlijk sensueel te laten zijn zonder oppervlakkige dooddoeners.
hierin verschillen we blijkbaar van mening: bruin, geel, zwart of blank, Marina-kostuums alom als het kwik wat stijgt!
Maar (echt) klagen doen we daar niet over...
Oud 19 mei 2004, 14:30   #12
Attiladehun
Banneling

Standaard

Wat is eigenlijk een 'Marinakostuum'?
Oud 19 mei 2004, 17:22   #13
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat is eigenlijk een 'Marinakostuum'?
bwah, 'n combinatie van factoren die het subtiele verschil maken tussen sensueel en vulgair.

paar ideekes:
net alles iets té (kort, diep, strak)
'n zonnebril in het haar, zeker als het al donker is
zichtbare string

noem mij ouderwets, 'n vrouw mag zeker uitpakken met haar vrouwelijke charmes maar ze moet er nu ook weer niet mee in m'n gezicht staan zwaaien

maja, ieder diertje zijn pleziertje zeker. Geniet nog van 't loslopend wild...
Oud 28 mei 2004, 13:29   #14
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:

Awel, Ibeke, wat vindt ge hiervan?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be