![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: zal Groen! vooruitgaan? | |||
ik dacht van wel |
![]() ![]() ![]() |
30 | 44,12% |
ik dacht van niet |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,06% |
ik denk nooit aan of over Groen! |
![]() ![]() ![]() |
23 | 33,82% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik dacht van wel.
Dank zij de vermogenbelasting en de strijd tegen de fiscale fraude, gecombineerd met het afremmen van het sneeuwbaleffect door evenwicht in 2015 't Zijn wel maar lauwe tot slechte Vlamingen... Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juni 2010 om 08:59. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() nee
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze komen in alle geval al goed aan bod op tv voor zo een dwergenpartij met communistische trekken.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze gaan vooruitgaan, gewoon omdat ze een minder dwaas alternatief zijn voor spa
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
STom van de VLD om Electrabel te verkopen. Europa vroeg dat, niemand deed het, behalve VLD... En nu zitten we met de gebakken peren...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop van niet. Zij kosten ons enorm veel geld.
![]()
#8 |
|
![]() Ik help U hopen, maar kijk maar eens hoe vriendelijk ze behandeld worden op de VRT. Geheel anders dan bvb het VB of de NVA...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop van wel.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() liever groen dan de sossen. Ik heb het al tegen verschillende mensen gezegd die mij vroegen voor wie ze zouden moeten stemmen. Mijn standaard antwoord : "iedere mens die nog wat verstand heeft in zijn hoofd, kan maar kiezen tussen twee partijen, afhankelijk van wat ie belangrijk vindt. De groene of de n-va"
Ideaal zou zijn dat sossen en groene elk 10% hebben of zo, mooi verdeeld zodat ze minder rzwaar wegen |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() ik denk lichtjes, niet meer dan een %, meer hoeft ook niet
|
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk niet.
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Haalde Groen! bij de laatste verkiezingen dan 49,87%?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 juni 2010 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Hopelijk wel.
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik geloof dat té snelle groei slecht is voor partij, rustig aan is beter |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je wel gelijk in.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Hoe groter ze worden, hoe slechter voor Vlaanderen. Dat ze maar pietluttig blijven zoals nu. Buik vol van hun taxen op vanalles en nogwa.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 4 juni 2010 om 13:49. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() De groenen gaan wat verschuiven, maar te weinig om op te vallen, denk ik. Meer of minder, het wordt toch maar een procent of zoiets.
|
![]() |