![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Graag had ik mijn account zoals in het bovenstaande onderwerp definitief willen verwijderen of opheffen !
De moderatie mag mijn lidmaatschappij aan dit forum verwijderen uit hun ledenbestand !! Met vriendelijke groetjes IPDVVV
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Gemakkelijk he
![]() Neen, het probleem is tegelijkertijd dat dit forum mij blijkbaar niet veel antwoorden geeft ivm moderators...ik kan dan ook geen priveberichten sturen naar de moderatie om mijn lidmaatschap te verwijderen uit de ledenbestand, ik kan in de toekomst me niet meer bezighouden op het net, daarom dat ik het net verwijderd wil om mijn internetverkeer strikt tot het hoogstnodige te beperken !! Anders heb ik te veel accounts en te veel wachtwoorden en gebruikersnamen om te onthouden en mijn mailadres die gaat de prullenbak in wegens te veel spam..ik dan dan bij deze ook mijn adres niet wijzigen in deze profiel als ik die liever kwijt ben dan rijk !! Thanks voor het begrip Groetjes IPDVVV
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, ik heb het al gevonden, de lijst van de moderatie...mail is gestuurd !!
Heel erg bedankt voor de verwijdering dan !! IPDVVV
Peace and War can cooperate never ! Laatst gewijzigd door IPDVVV : 11 september 2010 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waar maak je je eigenlijk druk over..een slapende account van 5 jaar oud zonder één microgram persoonlijke info..dat kost je 0,0 aan 'internetverkeer'.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() onbenoemde paranoia, god ziet alles
|
![]() |
![]() |
![]() |