![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Los van de discussie vind ik "IQ 70"-regels wel heel erg arbitrair.
Ook IQ-metingen zijn dat namelijk.
|
|
|
|
#4 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 september 2010 om 10:31. |
|||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vrouw heeft het zelfde vermogen van denken als ik,en zij wordt in koele bloede afgemaakt
Schande nieuw Amerika
|
|
|
#7 | ||
|
|
Citaat:
Inderdaad, een echte schande.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zou natuurlijk wel een quantumsprong voor de kwaliteit vd mensheid kunnen betekenen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2010 om 10:47. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Was het een 'crime passionel' geweest dan had ik er wellicht nog wel enig begrip voor kunnen opbrengen, maar dit is gewoon (opdracht geven tot) moord met voorbedachten rade geweest. Hoe dan ook, zoals u in een andere post al stelde, is het niet zo dat zwakbegaafden -waartoe deze vrouw net wel, of net niet behoort- het verschil tussen goed en slecht niet zouden kennen. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 24 september 2010 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Oh leuk, een discussie over het nut van de doodstraf, dat is alweer een tijdje geleden.
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Zeg dat wel..
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze is wel op een beschaafde manier gedood, met een injectie, niet door een woeste menigte gestenigd of gelyncht, onthoofd door een beul met een slagzwaard op een openbaar plein , of doorzeefd met een lader kogels uit een Kalachnikov, midden op het voetbalplein...Maakt toch een verschil vind ik. Wat jij Sugar ? |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
|
Citaat:
Trouwens, een vrouw die eerlijk toegeeft dat ze 2 huurmoordenaars contacteerde om haar man en stiefzoon te doden kent wel degelijk het verschil tussen 'goed' en 'slecht'. Het straffe is dat deze moordzaken haar geld opleverden. (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Q-van-72.dhtml). Ze wist blijkbaar goed genoeg waar ze mee bezig was.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 september 2010 om 15:00. |
||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
|
Citaat:
Mijn mening: Ik ben tegen de doodstraf. Dodelijke injectie, steniging, ophanging, etc. allemaal achterlijk, onmenselijk en barbaars.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 september 2010 om 15:22. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
De vrouw is een pure redneck en in die kringen gaat men iets anders om met mensenlevens.
Dicht de VS geen cultuur toe die het niet heeft en vergelijk de VS niet met de west-europese landen die wat meer inhoudelijke beschaving hebben.
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naast de discussie over pro of contra doodstraf stel ik mij de vraag hoe het komt dat wanneer er in de VS iemand de doodstraf krijgt er hieromtrent een discussiedraad over wordt geopend.
In vele landen in de rest van de wereld worden dagelijks mensen ge-executeerd, vooral in moslimdictaturen, niet in het minst in Iran (waar zelfs kinderen worden opgehangen, soms alleen maar wegens vermeende homosexualiteit). Iran telt het hoogste aantal executies per capita in de wereld. En dan heb ik het nog niet over de executie-kampioen China, duizenden mensen per jaar. Om consequent te zijn zouden we in feite hiervoor per dag tientallen discussiedraden moeten beginnen. Maar dat is dan geen US-bashing en bijgevolg minder interessant, zo blijkt... |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doodstraf is barbaarser en 'onmenselijker' dan levenslang. En 2 % van uw bevolking in gevangenissen opsluiten, een wereldrekord op naam van de VS, is eveneens niet echt gecivilizeerd en een domper op het imago van 'land of the free'. De VS is aan een zelfonderzoek toe want glijden meer en meer af naar een politiestaat in naam van de 'vrijheid' nog wel. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 september 2010 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Het antwoord Antoon, zou je duidelijk moeten zijn: Men dicht de VS zaken toe die het niet heeft. Ontdekt men dan dat de VS niet op een hoger plan staat dan die landen die je noemt dan is de teleurstelling daar.
Amerika is dus even onbeschaafd als de door jou genoemde landen. En daar gaat het over.
|