Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 17:33   #1
Cdude
Banneling

Standaard Een dagje in Den Haag

Hoe méér laf kan je zijn?
Citaat:
Den Haag – De moeder van een tweejarig jongetje uit Den Haag kwam dinsdag 26 oktober aan het politiebureau om aangifte te doen van straatroof. Zij vertelde dat eerder die dag haar twee zoontjes van 13 en 2 jaar buiten aan het spelen waren op de Looijerstraat met drie andere vriendjes toen er een jongen naar hen toe kwam lopen.

De jongen vroeg in het Nederlands aan de oudste van de broertjes of hij of zijn broertje een ketting had. De jongste van de twee liet hierop zijn ketting zien en de jongen nam vervolgens de ketting weg vanaf de nek van het tweejarig jongetje. Terwijl de dader dit deed, uitte hij verschillende bedreigingen tegen de oudste van de twee en trok daarna ook nog de armband van de pols van de tweejarige. Na ook nog de zakken van de oudste te hebben gecheckt, ging de dader er vandoor. De slachtoffertjes waren hevig overstuur en de politie is dan ook op zoek naar getuigen van deze laffe straatroof. Het signalement van de dader luidt: een 15- tot 20-jarige jongeman van ongeveer 1.80m lang. Stevig postuur, getinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar. Ten tijde van de straatroof droeg hij een zwart Nike petje, een lichte spijkerbroek, een zwart vest of jas en zwarte Nike schoenen.
http://district8.net/2-jarige-peuter...n-ketting.html
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2010, 17:50   #2
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Da's waarschijnlijk ne Chinees geweest
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 16:13   #3
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

zoals altijd toch?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 16:21   #4
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Welke moeder laat nou haar kleine peuter op straat spelen? Zulke moeders lappen hun verantwoordelijkheden aan de laars.
Oud 1 november 2010, 17:57   #5
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Welke moeder laat nou haar kleine peuter op straat spelen? Zulke moeders lappen hun verantwoordelijkheden aan de laars.
Dit soort reacties maken mij werkelijk woedend! Identificeer jezelf nu eens een keer met het slachtoffer, dat had je ook gedaan als het slachtoffer hier een Marokkaan was en de dader een ''blanke''. Totaal hypocriete houding. Ik heb als kind ook met vriendjes op straat gespeeld, en nooit last gehad van dit soort gedrag. Dit gedrag is geïmporteerd, en de persoon in kwestie mag wat mij betreft linea recta teruggestuurd worden naar het land van import.

Neen, jij stelt liever voor dat elk individu dat zich niet optimaal kan verdedigen, veilig in huis blijft. En daar blijft het natuurlijk niet bij... Joden en homo's kunnen dan beter ook een avondklok krijgen of een straatverbod voor ''bepaalde wijken''. Stop alsjeblieft met die sympathie of vertrek!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:09   #6
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is ver gekomen als mensen vinden dat kinderen niet meer mogen buiten spelen ...
Oud 1 november 2010, 18:10   #7
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dit soort reacties maken mij werkelijk woedend! Identificeer jezelf nu eens een keer met het slachtoffer, dat had je ook gedaan als het slachtoffer hier een Marokkaan was en de dader een ''blanke''. Totaal hypocriete houding. Ik heb als kind ook met vriendjes op straat gespeeld, en nooit last gehad van dit soort gedrag. Dit gedrag is geïmporteerd, en de persoon in kwestie mag wat mij betreft linea recta teruggestuurd worden naar het land van import.

Neen, jij stelt liever voor dat elk individu dat zich niet optimaal kan verdedigen, veilig in huis blijft. En daar blijft het natuurlijk niet bij... Joden en homo's kunnen dan beter ook een avondklok krijgen of een straatverbod voor ''bepaalde wijken''. Stop alsjeblieft met die sympathie of vertrek!

En wat als een autochtoon dit deed ?... Is het dan de oplossing 'terugsturen'?
Deze laffe klojo mag van mij een koekje van eigen deeg krijgen ... een stevige werkstraf ten dienste van het slachtoffer lijkt me niet slecht . Bvb gras afrijden , onkruid wieden en stoep vegen voor bepaalde tijd.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:12   #8
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
't Is ver gekomen als mensen vinden dat kinderen niet meer mogen buiten spelen ...
Deze opmerking was ergens wel terecht , ik heb zelf kinderen en zou nooit mijn dochtertje van 2 met mijn zoon van 10 de straat opsturen . Mij zoon van 10 speelt wel buiten met de kinderen van de buren .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:15   #9
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
.
Neen natuurlijk niet : die heeft geen 2de paspoortland of heimweeland.
Dan moet hij gestraft worden. Gezien dat niet meer lukt door plaatsgebrek omdat de gevangenissen voor 95 % uitpuilen met allochtonen, kunnen we plaats maken door de dubbelpaspoortigen terug te sturen naar hun heimweeland. Dan kunnen de autochtone criminelen in den bak.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:16   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan helaas niet.
Citaat:
Deze laffe klojo mag van mij een koekje van eigen deeg krijgen ... een stevige werkstraf ten dienste van het slachtoffer lijkt me niet slecht . Bvb gras afrijden , onkruid wieden en stoep vegen voor bepaalde tijd.
Veel te coulant.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:25   #11
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze opmerking was ergens wel terecht , ik heb zelf kinderen en zou nooit mijn dochtertje van 2 met mijn zoon van 10 de straat opsturen . Mij zoon van 10 speelt wel buiten met de kinderen van de buren .
Mijn kinderen hebben veel buitengespeeld, ze vonden het heerlijk samen met een hoop buurtkinderen, allen ongeveer dezelfde leeftijd. Ik heb ook mijn hele jeugd buiten kunnen spelen.
Als ik nu ouders zou ontraden om hun kinderen zonder toezicht buiten te laten spelen, dan is dat omdat het verkeer zo druk is geworden dat het werkelijk niet veilig genoeg meer is.
Het idee echter dat een kind niet meer buiten mag spelen omdat het daar bedreigd en bestolen wordt, dat is gewoonweg schandalig! Kinderen moeten gewoon door iedereen beschermd worden gelijk in welke situatie ze zich bevinden. Mensen die het normaal vinden dat kinderen binnen moeten blijven omdat de rest van de wereld een bedreiging vormt, zouden eens moeten nadenken in wat voor soort wereld we terechtgekomen zijn. Zeker geen wereld die er beter op geworden is!
Oud 1 november 2010, 18:30   #12
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heb je gelijk in. Maar het vergoelijkt de dief zeker niet.
Het is nog steeds de dief die verantwoordelijk is voor zijn daden, niet de moeder he!
Net zoals bij een verkrachting is het nooit het slachtoffer zijn fout, maar ALTIJD die van de dader.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 november 2010 om 18:33.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:38   #13
beepbeepikbeneenjeep
Burger

beepbeepikbeneenjeep's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan helaas niet.

Veel te coulant.
Gympen afnemen ?
beepbeepikbeneenjeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:38   #14
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
De halal vleesbergen laten hun kroost met liefde en plezier buiten op straat spelen. Ze zijn er zich van bewust dat hun kinderen niet zullen aangevallen worden. Vanwege de koran. Daarin staat dat men alleen ongelovigen mag beroven.

Moslimas zijn trots op hun kroost. Ze luisten naar de koran.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:40   #15
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus alle kindjes binnen veilig voor uw broertjes tot ze ouder zijn en er meer van ze te stelen valt?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 18:40   #16
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Maak je niet boos. Aanhangers van een pedofiele valse profeet en moraliteit gaan volgens mij niet samen.

Moslimas zijn trots op hun apartheidssymbolen. Moslimas laten hun kroost graag buiten op straat spelen. De koran beschermt hen. Daarin staat dat men alleen ongelovigen mag beroven.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 november 2010 om 18:40.
Oud 1 november 2010, 18:42   #17
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Dus alle kindjes binnen veilig voor uw broertjes tot ze ouder zijn en er meer van ze te stelen valt?
Gast al eens in antwerpen rond gereden? Dat jong grut met een moslim achtergrond speelt op straat. Die zijn veilig volgens de koran.
Oud 1 november 2010, 19:03   #18
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meent u dit nu?
Oud 1 november 2010, 19:16   #19
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Meent u dit nu?
Molsimas menen alles wat ze schrijven. Als het mierzoet maskertje valt. Dan vallen sommigen toch nog steeds in verbazing.
Oud 1 november 2010, 21:06   #20
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb je boos gemaakt? Yes!

Kijk, je zegt het goed. Als kind speelden we denk ik allemaal wel eens met onze vriendjes op straat. Ik heb in mijn straat nog nooit een peuter van 2 jaar zien spelen. Als ik dat zou zien dan zou mn eerste reactie zijn 'tiens, die moeders van tegenwoordig nemen hun ouderlijke taak totaal niet meer serieus'.

Ik keur de daden van deze dief niet goed, u denkt waarschijnlijk van wel natuurlijk. Maar u mag me wel eens uitleggen wat joden en homo's hier mee te maken hebben?

Avondklok? Laat die VB propaganda achterwege, wil je?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 november 2010 om 21:10.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be