![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Hoe méér laf kan je zijn?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() zoals altijd toch?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke moeder laat nou haar kleine peuter op straat spelen? Zulke moeders lappen hun verantwoordelijkheden aan de laars.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, jij stelt liever voor dat elk individu dat zich niet optimaal kan verdedigen, veilig in huis blijft. En daar blijft het natuurlijk niet bij... Joden en homo's kunnen dan beter ook een avondklok krijgen of een straatverbod voor ''bepaalde wijken''. Stop alsjeblieft met die sympathie of vertrek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is ver gekomen als mensen vinden dat kinderen niet meer mogen buiten spelen ...
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat als een autochtoon dit deed ?... Is het dan de oplossing 'terugsturen'? Deze laffe klojo mag van mij een koekje van eigen deeg krijgen ... een stevige werkstraf ten dienste van het slachtoffer lijkt me niet slecht . Bvb gras afrijden , onkruid wieden en stoep vegen voor bepaalde tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Deze opmerking was ergens wel terecht , ik heb zelf kinderen en zou nooit mijn dochtertje van 2 met mijn zoon van 10 de straat opsturen . Mij zoon van 10 speelt wel buiten met de kinderen van de buren .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet hij gestraft worden. Gezien dat niet meer lukt door plaatsgebrek omdat de gevangenissen voor 95 % uitpuilen met allochtonen, kunnen we plaats maken door de dubbelpaspoortigen terug te sturen naar hun heimweeland. Dan kunnen de autochtone criminelen in den bak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nu ouders zou ontraden om hun kinderen zonder toezicht buiten te laten spelen, dan is dat omdat het verkeer zo druk is geworden dat het werkelijk niet veilig genoeg meer is. Het idee echter dat een kind niet meer buiten mag spelen omdat het daar bedreigd en bestolen wordt, dat is gewoonweg schandalig! Kinderen moeten gewoon door iedereen beschermd worden gelijk in welke situatie ze zich bevinden. Mensen die het normaal vinden dat kinderen binnen moeten blijven omdat de rest van de wereld een bedreiging vormt, zouden eens moeten nadenken in wat voor soort wereld we terechtgekomen zijn. Zeker geen wereld die er beter op geworden is!
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is nog steeds de dief die verantwoordelijk is voor zijn daden, niet de moeder he! Net zoals bij een verkrachting is het nooit het slachtoffer zijn fout, maar ALTIJD die van de dader.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 november 2010 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslimas zijn trots op hun kroost. Ze luisten naar de koran. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak je niet boos. Aanhangers van een pedofiele valse profeet en moraliteit gaan volgens mij niet samen. Moslimas zijn trots op hun apartheidssymbolen. Moslimas laten hun kroost graag buiten op straat spelen. De koran beschermt hen. Daarin staat dat men alleen ongelovigen mag beroven. Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 november 2010 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Meent u dit nu?
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk, je zegt het goed. Als kind speelden we denk ik allemaal wel eens met onze vriendjes op straat. Ik heb in mijn straat nog nooit een peuter van 2 jaar zien spelen. Als ik dat zou zien dan zou mn eerste reactie zijn 'tiens, die moeders van tegenwoordig nemen hun ouderlijke taak totaal niet meer serieus'. Ik keur de daden van deze dief niet goed, u denkt waarschijnlijk van wel natuurlijk. Maar u mag me wel eens uitleggen wat joden en homo's hier mee te maken hebben? Avondklok? Laat die VB propaganda achterwege, wil je?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 november 2010 om 21:10. |
||
![]() |
![]() |