![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey iedereen,
Ik werk momenteel aan een onderzoekscompetentie die de werktitel "Cannabis in België" draagt. Ik zoek naar mensen die geïnteresseerd zouden zijn om mijn enquête in te vullen. Alle input wordt hartelijk geapprecieerd! -> http://www.thesistools.com/web/?id=376908 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, cannabis.
Het is me wat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Uw vraag 3 zuigt zwaar he vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Kan er nu echt niemand tegenwoordig een fatsoenlijke bevraging samenstellen? Ons buisden zij als wij met zulke brol afkwamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel de enquite zuigt als een deftige stofzuiger.
De wetgeving in België heeft geen gedoogregeling, het is alleen een aanbeveling vanuit de magistratuur dat "minimale" overtredingen niet geregistreerd meer worden.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Klopt, alles hangt van de flik af.
Laatst gewijzigd door six : 16 december 2013 om 04:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch best altijd beetje achterdochtig zijn bij het invullen van enquêtes.
Deze 'blijkt' nogal 'zuiver' ... maybe ![]() Cannabis is en blijft een drug dus van mij mag men dat plantje de wereld uit helpen ... ![]() link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze enquete is inderdaad geklungel van de bovenste plank. Enkel iemand die niet capabel is stelt zoiets op. Ik vul zoiets gewoonweg niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een prachtig vezelgewas ter onzer beschikking, en we kunnen het niet gebruiken, omdat puriteinse moraalridders menen dat iedereen op slag stoned door het leven gaat gaan. Maar zuipen en roken dat het niet schoon is om te zien, dat is iets voor echte mannen! En een legioen anti-depressiva om elke dag te slikken, dat is iets voor het Westen in het algemeen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 16 december 2013 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Idiote reactie? Hemp was ooit wettig betaalmiddel.
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen hoor. Het argument dat AnarchoChristophe naar voor heeft geschoven is uiterst valabel.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal "drugs" ... Hoe idioot moet je zijn om te denken dat je een plantje "de wereld uit kan helpen" Laatst gewijzigd door Havanna : 16 december 2013 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hangt er maar vanaf wat je als marginaal beschouwt, maar ikzelf, regelmatig eens een stukje space-cake nuttigend, beschouw mezelf nochtans niet als euh ... (redelijk) marginaal. Noch beschouw ik mezelf als een "druggebruiker". Kun je net zo goed iemand die af en toe eens te diep in het glas kijkt een alcoholieker noemen.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ik vraag mij eigenlijk af of al die pro-legalisering adepten ook het politieke en economische inzicht hebben om te beseffen dat op het moment dat er gelegaliseerd wordt ... het gedaan is met legale eigen thuisteelt ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Leg dat eens uit? Tabak is legaal en die mag je toch ook thuis kweken (zo moest je dat willen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() da's uw droom, maar doe gerust wat opzoekwerk ivm staten die legaliseren (en stevig herkomst controleren waardoor thuiskweek buiten toelating valt) ... staat gaat uitsluitend voor de accijnzen immers ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Sfeerbeeld'
Op naar de krantenhandel passeerde ik een figuur die eensklaps en zonder enige aanwijsbare reden begon te schreeuwen en te roepen en te tieren. Uiteraard ga je daar best niet op in op zo een gek, dus heb ik mijn weg voorgezet. (ter info: nog nooit gezien daar in de buurt die clown) Die duistere figuur bleef maar doorrazen dus 'watch your back' was geen overdreven optie tijdens het verder wandelen. Vraag je u af, wat heeft die geslikt of gerookt??? Een dame sprak mij aan ietsje verderop en zei, die had al iemand bijna geslagen daarjuist, slim van u om hem te negeren. En zo lopen er tegenwoordig meer en meer rond, zitten in het verkeer en op andere plaatsen. Van mij mogen die zich platspuiten of roken, maar laat andere mensen gerust dan wel hé. Zo zie je maar ... de zombies van de huidige maatschappij de drugsverslaafden (lees: ruggegraatlozen) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2013 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij sterk dat een 'normaal' mens zich op die manier gaat gedragen op straat.
Wat er verder met dat stuk onbenul gebeurde toen hij zijn weg verder gezet heeft, geen idee van. Of hij dat op zijn weg heeft kunnen volhouden, tegen jongens die er echt niet mee konden lachen, lijkt mij dan weer wreed twijfelachtige zaak. Verder zal het mij een worst wezen. ![]()
![]() |
![]() |