![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pardon, maar ik hoop dat dit een topic is bij de regeringsonderhandelingen.
Alle partijen, met uitzondering van de kapitalisten, zijn het toch eens over de afschaf van dat crimineel vehikel dat de notionele interestaftrek wordt genoemd, nietwaar? Lijkt me ook een belangrijker onderwerp dan BHV. Want met de NIA schenken we 7 miljard euro per jaar weg aan de bedrijven zonder daar iets voor terug te krijgen.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt dus SP.A en Groen!. Dat stelt niet zoveel voor, hé.
BTW, hebt u zelf deze draad niet bij "economie" geopend? Laatst gewijzigd door Antoon : 22 januari 2011 om 12:28. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik open deze draad hier, omdat dit onderwerp een van de allerbelangrijkste is bij de regeringsonderhandelingen.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Global Moderator
|
![]() De discussie kan verdergaan in deze draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=149632