![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() En ik die dacht het laatste wel gezien te hebben.
De bewijzen zijn zwart op wit. Guy Verhofstadt heeft, op kosten van de belastingsbetaler nota bene, Leo Goovaerts afgeperst. Door postjes te beloven an Goovaerts verkreeg hij op frauduleuze wijze twee miljoen oude Belgische franken. En zelfs nu de bewijzen er zwart op wit zijn, blijft de VLD, bij monde van Karel de Gucht alles ontkennen. De arrogantie bereikt schrikbarende hoogtes. En ondertussen weigert Verhofstadt elke reactie. Goede tactiek, op die manier bloedt het item als nieuwsfeit iet of wat dood en gaat de storm misschien liggen... Zou Slangen weer aan het werk zijn? Bovendien valt het me toch wel heel sterk op hoe dit onderwerp ergens midden in de journaals zit weggemoffeld. Net alsof een frauderende premier geen hoofdnieuws meer is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Juist. Ik was ook verbaasd dat zoiets middenin het nieuws kwam, maar 't was wel bij de hoofdpunten bij 't begin van het journaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben dat uittreksel getoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een ware schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Nee alle gekheid op een stokje; ik vind dit een zeer bedenkelijke zaak die snel opheldering vraagt. Anders zie ik niet in hoe Verhofstadt verder kan functioneren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij z�*l verder ' functioneren'. Op zijn Verhofstadts dus. Met omkoperij en vriendjespolitiek.
De CD&V zal dus moeten wachten op wat de kiezer ervan denkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() WWW.GuyVerhofstadtliegtniet.be als hij zojuist op het nieuws verklaarde dat het "crapuleus" was. Ik vind ook dat heel dat frauduleus gedoe crapuleus is! Ik kan zeker niet meer op de VLD stemmen!
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Zeg Knuppel, dat fotoke, zijde gij dat echt of is dat een geflatteerde versie? Je brengt steeds mijn hormonenspiegel in de war!
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() PS: Ik kan ook schrijven: "Ik heb je bij je p..tje!" maar ik hou het graag deftig! Dat is nog een gevolg van mijn oerconservatieve katholieke opvoeding! ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent meer dan blij dat ik je teksten aandachtig lees. ![]() Niet met Staafjes amusementsklieren proberen rammelen hoor, op je meester mag je niet slaan! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Sans rancune!
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Luddo"]Zeg Knuppel, dat fotoke, zijde gij dat echt of is dat een geflatteerde versie? Je brengt steeds mijn hormonenspiegel in de war!
![]() Ik ben dat echt Luddo... Alleen was ik toen 34 en nu 58. 'Men" zegt echter dat ik er nog heel goed op gelijk. En ik voel eigenlijk ook maar bitter weinig verschil. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="Knuppel"]
Citaat:
![]() Ps: Kan je misschien effe een foto van NU d'r bij zetten, dan kunnen we dat zelf even nachecken graag? ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() [06/01/2003] - De affaire Verhofstadt
Het blazoen van de eerste minister loopt de laatste tijd steeds meer averij op. Eerst manipuleerde hij de criminaliteitscijfers. Wat later sjoemelde hij met de kostprijs van de website van de Belgische overheid (55 miljoen euro alstublieft). En nu is er het stinkende potje van een niet-terugbetaalde lening van partijgenoot Leo Goovaerts. Goovaerts leende Verhofstadt in 1988 twee miljoen frank. Verhofstadt die veel geld pompte in zijn persoonlijke campagne, had het geld nodig om een deel van zijn schulden aan de partij terug te betalen. Tien jaar later kreeg Goovaerts een verkiesbare plaats aangeboden op de VLD-senaatslijst. In ruil daarvoor moet hij zijn schuldeis laten vallen. Dat gebeurt in een brief. Wat later wordt Goovaerts uit de partij gezet na een kritisch interview over het beleid van Verhofstadt. Om de brokken te lijmen, wordt Goovaertys nog een postje beloofd als koninklijk commissaris, maar ook dat gaat uiteindelijk niet door. Verhofstadt houdt de lippen stijf op elkaar maar het is duidelijk dat zijn imago van gepatenteerde leugenaar met deze onverkwikkelijke zaak nog meer voedsel krijgt. Volgens Karel De Gucht is Verhofstadt het slachtoffer van wraak en leugens en gaat het wel degelijk om een gift. Iets wat hij in een interview meteen weer tegenspreekt: "Goovaerts zélf stelde voor de lening te laten vallen in ruil voor een functie als commissaris. Maar de premier wees dat voorstel af." Hoezo? Was het dan toch geen schenking? Nog gevaarlijker dan deze affaire is het voornemen van Goovaerts om een nieuwe liberale partij op te richten. In zijn blinde ijver om van de partij een 'brede volkspartij' te maken, heeft Karel De Gucht zijn eigen achterban over het hoofd gezien en tegen de schenen geschopt. "Macht, geld en korte rokjes, daar gaat het over" zegt Leo Goovaerts. De verruimingsoperaties en de linkse regeringskoers zouden de VLD nog wel eens heel zuur kunnen opbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of lees je alles zo summier? http://www.hansanders.nl/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
Bovendien verdraai je mijn woorden Piano. Ik heb niet gezegd dat er geen evolutie heeft plaatsgevonden sindsdien. Ik voel me wel bijzonder goed. En dat is eraan te zien. Mijn recentste foto's dateren van acht jaar geleden maar ik heb hulp nodig om ze klein genoeg te krijgen om bruikbaar te zijn als avatar. Ik ben daar niet onderlegd genoeg voor. Je zou zien dat wat "men" daarover zegt niet zover van de waarheid af is. Misschien kun je me nu pakken op mijn volgende zwakheid? Mijn tekort aan kennis betreffende internetmogelijkheden? Of is er nog iets beschikbaar uit je voorraadje scheldwoorden? Ik moet wel gaan op mezelf passen want ik betrap mij erop dat ik jouw vlooien aan het krijgen ben. ![]() |
||
![]() |
![]() |