![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Con...ingfonds.dhtml
Citaat:
wij lenen permanent aan mensen die niet op een rendabele manier bezig zijn in de economie miljarden euro's, en voegen die schulden toe aan onze staatsbegroting.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 maart 2011 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Is al jaren zo. Toen wij in begin de jaren 70 een lening aanvroegen zei men toen al dat de meeste leningen naar allochtone gezinnen gingen die meestal een hele reeks kinderen hadden en dus zo goed als geen intrest betaalden!( intrestvoet vermindert ngl het aantal kinderen)
Eenmaal de lening afbetaald verkochten die hun huis en streken de hoge meerwaarde op!! Vermits het aantal allochtonen sedertdien gevoelig gestegen is , zullen ook dergelijke leningen gevoelig zijn gestegen met het gevolg dat dat niet meer haalbaar is !! Laatst gewijzigd door omaplop : 3 maart 2011 om 11:18. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. Er zou geld genoeg zijn als we minder neoliberale nonsens hadden moeten slikken.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat bericht in de Morgen goed lees,dan gaat het om financieel mismanagement (of anders gezegd non-management)en nog niet zozeer om ,bijvoorbeerd,het massaal falen van terugbetalingen.
Het is ook fascinerend te moeten lezen dat dit VWF "belegde" in Ijslandse rotzooi en zo..... Moest,daarentegen,bijvoorbeeld,er sprake zijn van massaal niet-terugbetalen van leningen,dan neem ik aan dat VWF,net als de andere leningverstrekkers,bezit zouden kunnen nemen van het onderpand (ttz de woningen),die hier eigenlijk geen slechte prijzen halen...Dat is het verschil met wat in de VS gebeurd was,diie huizen waren niet waard wat het papier beweerde.... Laatst gewijzigd door kelt : 3 maart 2011 om 18:48. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ga werken e zeg... sorry dat het zo cru klinkt, maar ik ben al die profiteurs beu.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stop met dromen dat 36u job uw leven kan financieren, en doe 72uren, doe twee jobs de overheid zou dus maar moeten bijspringen voor mensen die 50u werken en niet rondkomen. de andere zouden in principe een lening moeten krijgen die ze moeten afbetalen. En ja het woningfonds heeft dus blijkbaar last van de kredietcrisis. Maar kijk een rood bastion heeft toch weer eens het geld verkwanseld. Waarom zijn al die rode bolwerken zoals de verzekering en nu het woningfonds precies ook het slachtoffer van die rommel ?? Omdat ze inderdaad ook dik belegd zijn in wat ze niet moeten belegd zijn. In statuten van een vzw waar ik in de RVB zit, staat weldegelijk dat het geld niet mag belegd worden in risico... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Bron: ...
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mensen minder belastingen betalen en ze zullen consumeren en consumeren maakt geld. Schaf de staat dus zoveel mogelijk af. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° 25% van de begroting van de staat gaat naar pensioenen van ambtenaren: zet die pensioenen gelijk aan de privé en dat wordt 12%, precies ons tekort zonder 1 ambtenaar te ontslaan kun je al hetzelfde doen wat je nu doet, sterk hé ? 2° Indexeringsmechanisme: Kun jij mij uitleggen waarom iemand met 3000 euro wedde een INDEXERING van 3% moet hebben, of bvb 90 euro en een ambtenaar met 1000 euro wedde een indexering van 30 euro. Het is net alsof je zegt, het eten wordt duurder, dus die ambtenaar met 3000 euro eet 3 keer meer ?? Het enige dat gebeurt is dat de ambtenaar van 3000euro 30 euro meer eten moet kopen, en dat de ambtenaar van 1000 euro ook 30euro meer eten koopt. En netto heeft die ambtenaar van 3000 euro 20 euro extra spaargeld op zak Dus het eerste dat je zou moeten doen is de indexering toepassen als op de MEDIAAN van de inkomsten. Is de mediaan 1200euro, dan zorg je dat iedereen een indexering krijgt tov 1200euro en niet meer en niet minder. 3° ONtlasten van arbeid, en belasten van energie / ongezonde voeding / wegwerpconsumptie. Dus een belasting op alle energievormen van 1euro per liter, een belasting van ongezonde vetten tot 10euro per kg, van Glycemische index van 1Oeuro per kg suikers en dat moet al dik de arbeid voor 20% kunnen ontlasten. Een correctie zal dan komen door de inflatie die hierdoor ontstaat, en klaar is kees. 4° Verregaande efficientie normering van het overheidsbedrijf. Mensen die werken moeten niet bang zijn, mensen die niet werken, zullen ofwel meer dossiers op hun buro krijgen, ofwel overgeplaatst worden naar onderbemande diensten... |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Al die politieke koten werken met verlies. Tenzij je er de klantenbinding voor de komende verkiezingen erbij telt, kom je op een positief resultaat.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
S avonds nog thuis bezig, met zijn prive auto soms nog eens ergens naartoe, in t weekend al eens naar een event met een klant of van een klant, kwestie van uw kop daar te laten zien, ... Werken met vertrouwelijke gegevens. er moet nu eenmaal verschil zijn... Als mijn ondergeschikte door indexeringen etc meer gaat verdienen, dan stel ik mezelf de vraag wat ik daar nog zit te doen, nee dat is effectief zo, ik ga niet naar de vakbond gaan om te lullen over wat ik meer moet gaan krijgen, ... Ik moet trouwens zeggen, dat ik momenteel een veel betere deal heb afgesloten als wat jij nu noemt, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |