![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eigenlijk op zoek naar een 2e hands ding voor mijn opa. Ik ben dit hier tegengekomen.
Asus Z9200 * AMD Sempron 3100+ @1,8Ghz * 1 GB geheugen * 40 GB harde schijf * azerty toetsenbord * 15,4 inch TFT scherm * 4 USB poorten * 1 Firewire poort * DVD RW (CD en DVD lezer en schrijver) * Windows XP en MS Office 2007 Gewoon om te surfen, beetje word, excel, Itunes enz. Je kent het wel. Geen grof gamegebruik enzoverder. Gaat dit voldoen of ga je lang mogen wachten tegen er bijvoorbeeld een internetpagina opent en zo? Ik ken dus helemaal niets van kloksnelheden en zo. Dus ik vraag me eigenlijk gewoon af of die processor iets waard is want de rest is zowieso voldoende. En hoeveel zou je voor dit ding betalen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 maart 2011 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent er al zeker aan voor een nieuwe accu. *Die processor is een slak in een lijmpot. *Die 'portable' weegt een ton. * 1 GB geheugen: te weinig * 40 GB harde schijf: te weinig Indien je hem bruikbaar wil maken moet je ook de Windows opnieuw installeren: krijg je de OEM disks erbij of gewoon een boot disk? Een disk met alle drivers? Ik geef 50 of 100€ indien alle cd's erbij zijn. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2011 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 40 GB HD is echt wel niks.
Ik heb pas een netbook gekocht, 250 GB HD. Van mijn rookgeld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doorsnee gloednieuw netboekje loopt ringetjes rond die oude laptop, en kost €250-300.
Zoals Filosoof schrijft, de DVD/CD's met de programma's hebben nog waarde, de rest, neuh.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wapenwedloop van de hardware, ... hij blijft onverminderd doorgaan, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 1 GB geheugen is nog wel ok en de accu is nieuw. Ik zat vooral in met die processor. Soit, ik heb het belachelijk idee van een 2e handse laptop te kopen alweer opgeborgen. Ik ben nu alleen nog aan het twijfelen tussen een netbookske of een low end nieuwe laptop. Voor mezelf ben ik trouwens ook aan het rondkijken. Het wordt zowieso apple aangezien ik een ipad 2 ga aanschaffen en ik nu dus volledig in de hype ga meegaan en ook maar een notebook van dat merk ga aanschaffen. Ik heb net gezien dat er een nieuwe macbook pro uit is. Ik twijfel serieus tussen de gewone mac book of de pro. Ik heb eigenlijk geen flauw idee of ik zo een pro wel ten volle ga benutten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar was ik ondertussen zelf ook achtergekomen. Toch bedankt en Raf, je hebt voor 1 keer gelijk ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me vooral af of je opa niet meer heeft aan een desktop...
En als ik zo lees waarvoor hij die gaat gebruiken, ga je daar zeker tweedehands iets goed voor kunnen vinden. Kijk een hier. |
![]() |
![]() |