![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot 20 % dalingen van filezwaarte in de regio Amsterdam, dat kan al tellen.
Daar mogen pendelaars naar Antwerpen of Brussel alleen maar van dromen. In Be laten ze alles hun beloop, hier hoort men eerder een omgekeerde tendens met steeds meer filedruk met de jaren, vooral de "regio" Antwerpen en Brussel. Verbeterde infrastructuur wasda ? Wakosta ![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 mei 2011 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De files mogen daar dan met 20% gedaald zijn, uit ervaring weet ik dat het rond Utrecht - Amsterdam alvast nog veel erger gesteld is dan in Antwerpen of Brussel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, dan moet u de werken op de E313 gemist hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Hey, maar als de filezwaarte afneemt moet ik misschien ook eens overwegen om terug de overstap van de trein naar de auto te maken!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt vooraleer alles weer dichtslibt en ze weer aan dezelfde filezwaarte zitten als voorheen. Het feit is nu gewoon dat er een ultra liberaal ( “een economische vakidioot” ) aan het bewind is ( snelheid naar 130 km/h, nieuwe snelwegen, … ) maar ik betwijfel of dat allemaal een goede zaak is op lange termijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord, naar mijn mening moet er gewoon meer op openbaar vervoer ingezet worden. In plaats van autostrades bij te leggen, meer sporen. Dat lijkt me de enige manier. Het spoornet in Belgie is ook oververzadigd maar een uitbreiding daarvan zal minder snel tot nieuwe oververzadiging leiden dan het simpelweg bijleggen van asfalt. Er moet een beter openbaar vervoer geregeld worden voornamelijk in de steden Antwerpen en Brussel. Er moet naar mijn mening zwaar geinvesteerd worden in het GEN en de ontdubbeling van de noord zuid verbinding gecombineerd met treinen die NIET de drie grote brusselse stations aandoen. Het moet bijvoorbeeld perfect mogelijk zijn om 2 treinen per uur van Gent naar Leuven te hebben die het traject afleggen in 30 minuten. Gent Brussel moet doenbaar worden op 15 minuten enz. enz. Dat kan alleen met het GEN, de ontdubbeling van noord zuid en uiteraard betrouwbaar rollend materieel. Volgens mij is het dus echt mogelijk om reistijden zowat te halveren mits een verhoging van de capaciteit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 mei 2011 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |