Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2011, 10:20   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Nieuwe oplichtingstruc ... goe bezig in onze geordende samenleving

Lees het zelf hé:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb

We hebben er natuurlijk zelf schuld aan. We, dat zijn al die onnozelaars die ergens tegenaan rijden, al dan niet op een warenhuisparking, al dan niet met het uitstappen wat lak van een andere auto afstoten .. en er maar gauw gauw vanonder muizen.

Dergelijke vluchtmisdrijven moeten ernstig aangepakt worden.

Maar dan komt het misbruik, zoals hier beschreven ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2011, 10:29   #2
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard

dienen Van Assche is eigelijk nen stomme kloot dat hij weggereden is, hij had zélf de flikken moeten bellen, denk dat die polen rap hun matten zouden rollen !
ze hebben het met mij ook geprobeerd in brussel, twee allochtonen met een geblutst golfke en ze vroegen ook "cash".... heb gewoon voorgesteld om de beelden van de bewakingscamera van het bedrijf waar ik voor geparkeerd stond te bekijken samen met de "police" en dan zijn ze beginnen schelden in t'araabs of een ander dialect da'k nie versta en zijn ze er vanonder gemuisd, zonder "cash"..... putain de putain.... pas de chance !
Oud 6 april 2011, 10:35   #3
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Ik zou gewoon direct de flikken bellen; klacht indienen wegens afpersing, bedreiging en slagen en verwondingen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2011, 10:36   #4
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Bedankt voor deze informatie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 20:41   #5
FDM
Banneling

Standaard

ik merk steeds het meest creativiteit bij de boeven
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2011, 20:56   #6
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
ik merk steeds het meest creativiteit bij de boeven
Ik merk vooral veel deviant, wraakroepend gedrag dat bij elke rechtgeaarde mens het bloed laat koken.

De meest incompetente halve zolen zijn weer eens actief bij de politie voor de verandering.

"Marcel, ie zijn twie Poale die nen bloesj in eule vwatuur hemme."
"Ah zuun broave mensche, mijn kosjvraa is oek een Poalse."
"Kgon dane aave Vlomsche paljas is oep z'n plosj zette sie, waecht."
"You, no worry, mister Polski. Flemish bastard always pay ..."

Echt gebeurd: Mijn wagen was twee weken oud en ik stond volledig stil aan een rood licht te wachten. Totdat ineens een neger met een krot van een opel in mijn bumper rijdt. Ik had al meteen argwaan want het was een idioot ongeluk. Hij verschoot wanneer ik uit de auto kwam dat er een jonge gast inzat die hem gemakkelijk aankon. Ineens schiet hij weg, kruipt terug zijn krot in en rijdt weg. Kon z'n nummerplaat noteren, flikken gebeld die 35 minuten later aankwamen. Ik doe mijn verhaal en het eerste wat die klotesmurf vraagt is om eerst eens te blazen in het machientje. Zuiver vluchtmisdrijf, flikken te laat en het slachtoffer mag blazen en fluiten naar deftige vervolging. Dat heeft 2 jaar geduurd voor de verzekering dat bumperke heeft terugbetaald.

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 30 mei 2011 om 21:01.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be