![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Geloof me vrij de foto is echt, als u goed kijkt ziet u de eretekens en de groene muts op de kist liggen.
greetz firmin |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is goed. De VLD is nerveus. Dit is de propaganda van een hond die in het nauw is gedreven. Ze beseffen nu blijkbaar zelf dat ze gaan verliezen.
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hadden de bedrijven er voordeel uit kunnen halen had de VLD zich ook voor de oporlog verklaard, net als alle rechtse bewegingen!!!
![]() |
#7 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat er niet om dat het volk dit wansmakelijk tafereel ziet, het gaat er hem om dat men op een uiterst nerveuse en agressieve manier campagne begint te voeren. Typisch voor een verliezer... Citaat:
![]() |
#8 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|||
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Als je niet meer weet van welk hout pijlen maken dan kom je uiteindelijk bij dit soort onzin terecht.
Laag, echt héél erg laag. |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Als dit inderdaad een echte foto is van een overleden Belgische militait is dit laag bij de grond.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voormalige paracommando's protesteren tegen het gebruik dat enkele VLD-verkiezingskandidaten hebben gemaakt van een foto waarop de lijkkist is te zien van één van de tien Belgische blauwhelmen die in april '94 in Rwanda om het leven werden gebracht. De foto in kwestie stond op één van de postkaarten die de VLD in de campagne gebruikte om CD&V onderuit te halen. Op de kaart stond een doodskist van een gesneuvelde paracommando, overdekt met de Belgische vlag, en de tekst "Als het van de CD&V afhing, dan vochten we nu in Irak". De VLD-website van waarop de postkaarten konden gedownload worden, is intussen gesloten.
HBvL.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd dat men daar hier nu pas tam tam over maakt, dat had ik 2 weken geleden al gezien op tv, en het gaat hier om een campagne van enkele personen en week volledig af van de VLD campagne. Objectiviteit is hier moeilijk te vinden.
Oh en voor ge me gaat aanvallen, ik ben geen VLD'er maar een SPA'er, niet dat ge daar beter over denkt. |
![]() |