![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Aangezien Telenet zijn tarieven verhoogt om de onnozelste redenen en ik dat spuugzat ben, ben ik eens gaan kijken naar andere formules.
De website aanbieders.be vertelt mij dat ik met Telenet Basicnet het goedkoopste af. Uit het gebruik van mijn Telemeter blijkt dat ik hiermee ruim voldoende tegenkom. Momenteel download ik zo een 18GB per maand. Ik download meestal updates voor drivers en software, luister streaming muziek en bekijk veel youtube filmpjes. Maar toch betrouw ik die telemeter niet zo goed. Hoeveel downloaden jullie op een maand en aan wat gaat dat vooral op ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk geen idee van hoe groot dat verbruik is...
Maar gezien het volk dat hier zit en de internetbezigheden zal dat wel een deftig pak zijn... Komt dan nog is bij dat ik regelmatig een filmke zie (streamen, niet downloaden)... Daarom dat ik eigenlijk bij telenet zit, indertijd was dat "het van het" voor gamen en zo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +/- 14GB = forums + youtube + nieuws(stream)+ info + update software
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |