![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond dat het Vlaams Kartel behoorlijk goed uit de bollekenskermisshow is gekomen.
Ik kreeg 3X N-VA als stemkeuze. CD&V was eens 2e, en eens 3e keuze. Vooral de keuze voor meer Vlaanderen is duidelijk. Dat geeft goed aan dat we in de juiste richting wandelen. Zeker omdat velen die willen dat alles blijft zoals het is, op meer België zullen gestemd hebben. Dat zou ik toch doen.
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wist al langer dat ik soms een compleet tegengestelde mening heb dan de officiële partijlijn van de N-VA, die meestal (al te) rechts is.
Levenskwaliteit: 1: Groen! 2: Spirit 3: CD&V 4: SP.A 5: VLD 6: N-VA 7: Vivant 8: Vlaams Blok Geld: 1: Spirit 2: Vivant 3: VLD 4: Groen! 5: SP.A 6: N-VA 7: Vlaams Blok 8: CD&V Normen & Waarden: 1: Vivant 2: Vlaams Blok 3: Groen! 4: SP.A 5: N-VA 6: CD&V 7: Spirit 8: VLD Totaal (ongeveer): 1: Groen! 2: Spirit 3: Vivant 4: SP.A 5: VLD 6: N-VA 7: CD&V 8: VB Persoonlijk: 1: N-VA 2: Groen! 3: CD&V 4: Spirit 5: SP.A 6: VLD 7: Vivant 8: Vlaams Blok Invloed stemtest: amper, ik twijfelde al langer tussen N-VA en Groen! wat betreft de Europese verkiezingen (Frieda, via Geert of toch maar Tinne?) |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zelf optellen klopt blijkbaar niet, dit kreeg ik als eindresultaat (via email):
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Uw algemeen stemprofiel
1: CD&V 2: N-VA 3: Vlaams Blok 4: VLD 5: Spirit 6: SP.A 7: Vivant 8: Groen! Ik kan mij hierin ook vinden als rechts-liberaal. 8)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als je alles optelt zijn Vlaams blok en n-va min of meer even groot, CD&V is eervol 3e.
Ik denk dat ik toch op het kartel ga stemmen voor de Vlaamse bollekeskermis, en dan federaal op het blok (om de Walen te ambeteren ![]()
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ik kwam n-va; blok, cd&v uit Alhoewel ik met mijn slecht karakter vrees dat ze bij twijfelaars zoals ik gewoon n-va zetten, stel je voor dat ze mensen naar het blok adviseren; the horror, the horror
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik kwam uit bij levenskwaliteit:
1)CD&V 2)Groen! 3)SP.A 4)SPIRIT 5)VLD 6)N-VA 7)Vlaams Blok 8)VIVANT bij geld: 1)CD&V 2)N-VA 3)VLD 4)SP.A 5)Groen! 6)Vlaams Blok 7)SPIRIT 8)VIVANT bij normen en waarden: 1) CD&V 2) N-VA 3) Vlaams Blok 4) SP.A 5) VLD 6) Groen! 7) VIVANT 8) SPIRIT Totaal: 1) CD&V 2) N-VA 3) SP.A 4) Groen! 5) VLD 6) Vlaams Blok 7) SPIRIT 8) VIVANT voor mij werkt het kartel dus wel degelijk ![]()
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw algemeen stemprofiel:
1: CD&V 2: Spirit 3: N-VA 4: VLD 5: Vivant 6: Groen! 7: SP.A 8: Vlaams Blok Persoonlijk: 1: N-VA 2: Vivant 3: CD&V 4: Groen! 5: VLD 6: SP.A 7: Spirit 8: Vlaams Blok Het kartel werkt ook voor mij, ze hebben me zelfs een CD&Ver gemaakt ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn stemprofiel volgens de stemtest:
1: CD&V 2: N-VA 3: VLD 4: Groen! 5: SPA 6: Spirit 7: VB 8: Vivant Mijn persoonlijk stemprofiel: 1: N-VA 2: CD&V 3: VLD 4: VB 5: SPA 6: Spirit 7: Groen! 8: Vivant
#10 |
Minister
|
![]() bij was 1 vlaams blok
2 N-VA 3 SPirit |
![]() |