![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uitkeringen moet je alleen aan rijkjes geven.
Waarom? Die raken daar niet verslaafd aan en niet afhankelijk van. En ze blijven responsabel, ook al krijgen ze subsidies. Uitkeringen geven aan zij die ze nodig hebben, dat is niet verstandig. Want die raken daar afhankelijk van en verslaafd aan. Ze worden onverantwoordelijk. In politiek jargon: niet responsabel. Daarom zorgt een verstandig sociaal systeem als het onze er zorgvuldig voor, dat een behoorlijk deel van de subsidies, zoniet het grootste deel , als water naar zee stroomt. Houden zo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat U gezopen hebt, maar het tast hersencellen aan in grote getale.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik geloof inderdaad dat je het begrepen hebt) Laatst gewijzigd door eno2 : 15 augustus 2011 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Eno beweert geen drugs te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Eno2 gebruikt liever stijlfiguren
|
![]() |
![]() |
![]() |