![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het Nieuwsblad, pagina 13, 73 woorden
01-06-2006 ndo; Oud-raadslid riskeert twee jaar voor verkrachting GENT De openbare aanklager vorderde twee jaar cel tegen voormalig Gents gemeenteraadslid Willy Verbeke. De 73-jarige ex-politicus en toneelregisseur staat terecht voor verkrachting van een 55-jarige vrouw in Gent. De feiten dateren van drie jaar geleden. Verbeke hield steeds zijn onschuld vol. Om het vermeende slachtoffer te beschermen, werd het proces achter gesloten deuren behandeld. De correctionele rechtbank beslist op 14 juni of Verbeke effectief de cel in moet. Hier wordt, in tegenstelling tot bij Debie de partijkleur niet vermeld. Of in 't geval van Van Themsche de vermeende partijkleur Dus ne VB'er zal 't zeker niet zijn. Ter info.. 't is ne VLD'er ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat viel mij ook op,maar verwonderen doet mij dat al lang niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() D'r is nog nooit een link gelegd tussen de dominantie van het mannelijk geslacht over de vrouw en de VLD.
Het Vlaams Belang daarentegen is uitgesproken xenofobisch en al wat niet Vlaams is, moet zich assimileren. Uitspraken in de zin van Multi-culturaliteit leidt tot multi-criminaliteit, zorgen dan al snel dat wanneer een daad van racisme wordt gepleegd, in de richting van Vlaams Belang wordt gekeken. Beetje onterecht eigenlijk, want Rob Vereycken sloeg geen Marokkaan in elkaar, wel zijn eigen vrouw. En Jurgen Goris doodde geen Turken, maar wel 2 jonge fuifgangers uit Putte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- zowat heel de VLD-top vrijt op een ander zoals wij uitgebreid in de pers hebben gelezen - vrouwelijke parlementsleden door hun VLD-collega's seksueel worden geïntimideerd - onlangs A. van Zele naar het VB is gegaan omdat ze als vrouw niet gehoord werd in haar partij Het is wellicht nog maar het topje van de ijsberg en God weet wat ze nog allemaal uitspoken. De VLD is een bijzonder vrouwonvriendelijke partij. Ook de liberale ideologie waarbij vrouwen in fabrieken worden gedumpt is heel vrouwonvriendelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat ze niet voor problemen zorgen op straat,(de uitzonderingen bevestigen de regel)omdat ze een toekomst opbouwen,omdat ze niet gebonden zijn door strikte regels over hun leefwijze,wat nu door de regering aan ons aangeboden wordt is niet meer of minder dan te nemen,men kan niet anders dan nemen,alsof Belgen de vrije keuze niet meer hebben om te beslissen wat er met hun land gaat gebeuren. Stemmen voor de grondwet in Europa? dat is toch niet nodig zegt Verhofstadt! Stemmen over de snel-Belgwet? niet nodig? Stemrecht voor migranten? hebben ze ons de keuze gelaten? Men dwingt ons in een keurslijf dat de Vlaming naar Rechts duwt,de media speelt in op elk feit dat kan gebruikt worden tegen het VB zonder de kenmerken van hun eigen vertwijfeling te herkennen,nl.de opgelegde politiek correcte regels. Ik stel hier niet dat het VB de oplossing is,ik ben het niet eens met hun sociale regels,het afschaffen van de Vakbonden,het veramerikaansen van het systeem,en de afschaffing van de werkloosheid,en de hardheid van hun discourt. Ik veralgemeen geen misdaad,maar ik praat het ook niet goed,ik zeg niet van elke moordenaar dat hij van het VB is en dat het hun fout is,terwijl 80% van die misdadigers mss wel van een andere partij is! idem -dito zeg ik ook niet dat elke Noord- Afrikaan zich aan criminele fouten te buiten gaat. Men legt geen cordon rond mensen die hun buik vol hebben van beloften en leugens,mensen die straatcriminelen beu zijn hebben alle recht en reden om gehoord te worden,om bij een misdaad niet in een hoekje geduwd te worden,of na een woordentwist als racist nagewezen te worden. Tel daarbij dat deze regering absoluut geen succes geweest is,geen rechtlijnig pad gevolgt heeft,gesjoemeld heeft met plaatjes en overlopers die gisteren een heel andere mening hadden,maar die de partijdicipline moeten volgen ongeacht mss hun eigen standpunten. Wanneer men volgens mij wat meer werk zou maken van de aanpak van een bepaalde oorsprong,een bepaalde groep of groepen die mss maar 5% uitmaken van al de hier verblijvende vreemdelingen,maar die wezelijk voor angst zorgen onder de bevolking zou men al die poespas over racisme of vermeend racisme niet vandoen hebben,de angst en onzekerheid zou dalen en het vertrouwen zou groeien. Nu doet men juist het omgekeerde en dat word niet in dank afgenomen. Zie je, vermeend racisme is relatief,dingen zeggen uit woede is nog iets anders dan haten!
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() voor een keer ga ik niets zelf zeggen, maar verwijzen naar m'n "handtekening"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() die intelligente humor van Twanne toch ... wij begrijpen dat niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() m'n broer heeft me ooit eens de bijnaam 'afgang' gegeven
![]() Beter zo?
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill Laatst gewijzigd door Twanne : 2 juni 2006 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook kunnen omdraaien. The best argument against Winston Churchill,is a five -minute argument over democracy,the average voter.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |